כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
היום הגדול

"אנשים לא יודעים כמה הדברים האלו עלולים להזיק"

המעמד הנדיר שיתקיים הלילה בשעת חצות בעמוקה מעורר הדים נרחבים בארץ ובעולם כולו. שעות ספורות קודם המעמד יוצא הגרמ''ש אדלשטיין בסרטון מיוחד בו הוא מסביר את הכח הכביר של תפילה זו, "מקום מסוגל בפרט לנושא זיווגים, ראו הרבה ישועות במקום הזה" • הסרטון המלא

"אנשים לא יודעים כמה הדברים האלו עלולים להזיק"
הגרמ"ש אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

בעוד שעות ספורות זה יקרה, מרן הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שלט"א יעלה לציון המסוגל של התנא רבי יונתן בן עוזיאל זיע"א הטמון בעמוקה, ושם בשעת חצות הלילה של יום היארצייט הוא יקרע שערי שמים לישועתם של אלפי התורמים למען כלות עניות בקרן שהוקם במיוחד ב'קופת העיר'.

הצטרפו לסגולות של היום הקדוש ותראו ישועות בקרוב<<<

זו אינה תפילה רגילה, לא דבר של מה בכך, במקום ייערך מעמד התרת קללות בנוסח שתיקן מרן הגאון הצדיק רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל ולאחר מכן ייערך מעמד תפילה לישועתם של התורמים הרבים, כאשר בגזירת מלך של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א התורמים סך של 513 ₪ יזכו להתארס עד ראש השנה הקרוב.

בסרטון מיוחד מסביר הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין על התפילה והמקום המסוגל, "השבוע חל היארצייט של רבי יונתן בן עוזיאל, וזה מקום מסוגל בפרט לנושא הזיווגים, ואבא זכר צדיק לברכה היה מוסיף ואומר שהתפילה, הכח שלה זה ביחד עם הצדקה, שיכול לפעול להשפיע ולהביא ישועות לכל מה שצריכים".

הצטרפו לסגולות של היום הקדוש ותראו ישועות בקרוב<<<

הגרמ"ש אדלשטיין אף מתייחס לישועות הכבירות שהתחוללו במקום המסוגל, "ב"ה ראו הרבה ישועות במקום הזה, אבא תמיד אומר שהרבה פעמים אנשים לא זהירים, מוציאים מהפה דיבורים כלאחר יד, והם לא יודעים כמה הדברים האלו עלולים להזיק, ואצלו בבית מדרש היה באופן קבוע מתקיים מידי שבוע בשבוע סדר של התרת קללות, לפי הסדר שתיקן".

עוד אומר הגרמ"ש אדלשטיין בסרטון המיוחד, "בעזרת השם גם אני כן ביום היארציייט להגיד את הסדר של התרת קללות בעשרה, בציבור, ובע"ה השנה אני גם אגיע למקום הציון ליארצייט להתפלל על אלו שזקוקים לכך, ובפרט על אלו שתורמים לקופת העיר וודאי וודאי יזכו לראות ישועות".

אסור לכם לפספס את ההזדמנות הזו, בעוד שעות ספורות השערים ננעלים, זהו ההזדמנות שלכם, אחרי כל כך הרבה שנות ציפייה להתארס עד ראש השנה הקרוב, בידכם הדבר, הצטרפו כעת ותזכו לישועה ההיסטורית.

הצטרפו לסגולות של היום הקדוש ותראו ישועות בקרוב<<<

קופת העיר זיווג הגון מעוכבי זיווג עמוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!