כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סיכול ממשלת השינוי

"לפרק את הזדון": תלמידי רבו של ח"כ אורבך בלחץ אחרון

לקראת הכרעתו בשעות או בימים הקרובים, חבר הכנסת ניר אורבך קיבל מכתב מתלמידו של הרב אלישע וישליצקי זצ"ל, שהיה רבו, בו הם קוראים לו להתנגד לממשלת השינוי: "כדי לפרק את הזדון הזה לחלוטין" | בנוסף טענו: "הרב היה 'נותן לך כוח' לעמוד על האמת למען ה'"

"לפרק את הזדון": תלמידי רבו של ח"כ אורבך בלחץ אחרון
ניר אורבך צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

על רקע התבטאויותיו על הקשר עם רבו, היום (שני) חבר הכנסת מתן כהנא מ'ימינה' קיבל מכתב מעשרות תלמידי הרב אלישע וישליצקי זצ"ל, שהיה רבו, ובו הם קוראים לו להתנגד לממשלת השינוי.

"כולנו, חבריו ותלמידיו, ודאיים, בלי אף צל של ספק, שהרב אלישע היה בעד שתתגבר ותתנגד לרעה העומדת בפתח", כתבו תלמידיו של הרב אלישע. "הרב היה אוהב אותך בלי שום תנאי, מחבק אותך בכל ליבו, מחזק ונותן לך כוח, כמובן".

"אבל 'נותן לך כוח', למה? לעמוד על האמת למען ה', למען עם ישראל, התורה, הארץ, צמיחת הגאולה, הציונות הדתית, הציונות והזהירות והזריזות שמשיח בן יוסף לא ימות", הוסיפו.

הם טענו: "הרב אלישע היה איש אמת, לא פחד ולא התבייש, לא נשא פנים לאיש, בעוז ובענווה, ונלחם בכל התוקף בנכלי הפוליטיקה, בשעבוד לחולשות, לתקשורת, למחויבויות כאלה ואחרות".

"אם תלמיד נאמן אתה לתורתו, וקשור באמת לדרכו ולרוחו – אל תדמה בנפשך להימלט, לא להתפטרות ולא להישארות ריקנית בניסיון להקמת ממשלה דמיונית זמנית חולפת, אפילו לא כזו שתחזיק שעה אחת, אלא להתנגדות אמיצה כדי לפרק את הזדון הזה לחלוטין", סיכמו.

ניר אורבך ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד