כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כלי כסף ביר ירושלים

מתכת הכסף היא מתכת יפה מאוד בעלת מראה אלגנטי ולכן, לא מעט אנשם בוחרים ביום דווקא בכלי כסף עבור מגוון צרכים שונים כגון: תכשיטים מכסף, כלי הגשה מכסף וכמובן, מוצרי יודאיקה מכסף. ניתן למצוא לא מעט מוצרי יודאיקה דווקא מכסף שכן, מדובר על מתכת עדינה ביחס למתכות אחרות. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לרכוש כלי כסף איכותיים באמת, בהחלט לא כדאי לרכוש אותם בכל מקום באשר הוא. כלי כסף איכותיים, מיוחדים ובעלי זיקה למסורת היהודית ולאותנטיות, ניתן למצוא כיום בביר ירושלים

כלי כסף ביר ירושלים
גביע כסף צילום: canva

כיצד רוכשים כלי כסף בצורה הטובה ביותר?

אם אתם מעוניינים לרכוש כלי כסף מיוחדים כגון: חנוכייה מכסף, סט הבדלה מכסף  או פמוטים מכסף, חשוב מאוד שתדעו שלא כדאי לרכוש אותם בכל מקום באשר הוא, אלא רק במקום שמציע לכם מוצר מוגבר איכותי מכסף. מוצרים מכסף חייבים להיות מעוצבים באופן דקורטיבי ומיוחד. אם אתם רוכשים סט הבדלה או פמוטים, הרי שמעבר לפונקציונאליות שלהם אתם בוודאי יודעים שהם מהווים כלים בעלי זיקה למסורת היהודית, שלא פעם מעוניינים להציג בחזית של הבית. לכן, על אף שניתן למצוא כלים פשוטים מכסף, חשוב לשים דגש על הפונקציונאליות של הכלי, על העיצוב הייחודי שלו ועל כסף מקורי ואמיתי.

היכן ניתן למצוא כלי כסף מקוריים ואיכותיים?

אם אתם מעוניינים לרכוש כלי כסף מקוריים ואיכותיים כדאי מאוד שתתרשמו מכלי הכסף המוצעים בביר ירושלים. כלי כסף ביר ירושלים הם כלים שמעצבים בצורה מרהיבה תוך שילוב של יופי, אלגנטיות ואסתטיקה בתהליך העיצוב לצד הפרקטיות ואופן השימוש שלכם בו. מכיוון שהצוות המקצועי במקום עושה את הכל בכדי שרוכשי המוצרים ייהנו מהם לאורך שנים רבות, כלל המוצרים המוצעים הם בעבודת יד 100 אחוזים וכן עשויים מכסף איכותי 100 אחוזים. מדובר על בית מלאכה מיוחד מאוד המשלב בו שלושה דורות. הסיפור העומד מאחורי בית המלאכה מעיד על האותנטיות שלו ועל למה כדאי לבחור דווקא בו.

כיצד הכל התחיל?

יצחק ביק היה ילד בן 8 כאשר הוא עלה עם המשפחה שלו מגרמניה לירושלים בשנת 1935. בגיל 15 הוא התחיל ללמוד אומנות בבית הספר לאומנות ועיצוב בצלאל בירושלים ובגיל 18 לקראת סיום הלימודים שלו הוא השתתף בתחרות ארצית לעיצוב וייצור מנורה לחנוכה ובה הוא זכה במקום הראשון. הפרס במקום הראשון היה 40 לירות שטרלינג והדבר אפשר לו לרכוש באותה התקופה מכונות וכלים שבאמצעותם הוא פתח בית מלאכה קטן במרתף ביתו. כאשר העסק התפתח הוא ייסד את מפעלי ביר בע"מ באזור התעשייה החדשה רוממה בירושלים. מדובר על בית המלאכה הראשון לצורפות שהיה בארץ בסדר גודל שכזה.

בשנות ה60 החל יצחק לעבוד בשיתוף עם הרשויות והעסיק אנשים בעלי מוגבלויות שהתקשו למצוא עבודה וכך הוא סיפק להם פרנסה. במהלך השנים הראשונות של המדינה יצחק עיצוב וייצר מתנות שחולקו על ידי לוי אשכול, דוד בן גוריון ועוד. מקומות חשובים מאוד בישראל מעוטרים ביצירות שלו כגון: השילוט במכון ויצמן ברחובות, מנורות תאורה בבית הכנסת הגדול בחיפה, דלתות הבניין של עיריית ירושלים ועוד.

כיום הבנים שלו מרדכי ומאיר ביר שהצטרפו בשנות ה80 לעסק עומדים בראש בית המלאכה ובשנת 2015 הצטרף גם יוסף לעסק שהוא דור שלישי למורשת המשפחתית.

אין ספק שהסיפור של משפחת ביר ושל בית המלאכה שלה מעיד על התשוקה והעשייה המדהימה בכל הנוגע לייצור כלי כסף מיוחדים ואותנטיים. אם אתם מחפשים כלי כסף בעיצוב ייחודי ומרשים שעומד מאחוריהם סיפור מיוחד, כדאי שתבחרו להגיע לביר ירושלים בכדי לרכוש אותם.

כלי כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד