כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המינויים נמשכים

בנט הודיע: ראש לשכתו לשעבר ימונה למזכיר הממשלה

נפתלי בנט ממשיך לבנות את ממשלתו ולחזק את לשכתו, אחרי מינוי ראש סגל, יועצת מדינית ודובר, ראש הממשלה ממנה מזכיר לממשלתו, את האיש שניהל מטעמו את המו"מ הקואליציוני שמסתבר הגשים את חלומו, להפוך לראש ממשלה

בנט הודיע: ראש לשכתו לשעבר ימונה למזכיר הממשלה
בנט בישיבת ממשלה צילום: עמית שאבי, לע"מ

שבועיים אחרי שמונה לראש הממשלה, נפתלי בנט ממשיך בסבב המינויים ומודיע על מינויו של שלום שלמה למזכיר הממשלה ה-36 של ישראל.

שלמה בן 44, בעל תואר ראשון במשפטים, שימש בעבר בתפקידים שונים בשירות הציבורי ובמגזר הפרטי. בהם ראש לשכתו של בנט כשר החינוך.

שלמה הוא אחד הדמויות הקרובות לנפתלי בנט, היה לצידו בשלל תפקידים וכן איש הסוד במהלך המו"מ ומערכות הבחירות החולפות.

מינויו של שלמה יובא לאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב.

יומיים לאחר השבעת הממשלה הודיע ראש הממשלה בנט כי בראש הסגל שלו יעמוד טל גן צבי. גן צבי, בן ה-40, שמלווה את בנט מאז כניסתו לפוליטיקה ושימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה וכראש המטה שלו במשרד החינוך. גן צבי בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

לתפקיד היועצת המדינית לראש הממשלה מונתה שמרית מאיר, בת ה-41 ששימשה כפרשנית בנושאים מדיניים-בטחוניים במספר כלי תקשורת מובילים, בהם ידיעות אחרונות וגלי צה"ל, וכיהנה עד לאחרונה כמנכ"ל הארגון לינק שעסק במיזמי תקשורת בעולם הערבי.

לתפקיד דובר ראש הממשלה מונה יועץ התקשורת מתן סידי, בן ה-25, שימש כדובר שר החינוך וכדובר שר הביטחון בעת כהונתו של בנט במשרדים אלו. לאחר מכן ייעץ למבקר המדינה, מתניהו אנגלמן. במסגרת תפקידו הוא ינהל את הקשר מול התקשורת הישראלית וישמש כדוברו המדיני של ראש הממשלה.

נפתלי בנט מזכיר הממשלה שלום שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד