כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"סכנה ממשית של ביטול תורה"

הרופא של גדולי ישראל: לחסן ילדים מגיל 12

ד"ר משולם הרט מוסר במכתב מיוחד בשם שר התורה הגר"ח קנייבסקי ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין: על כל התלמידים והתלמידות מגיל 12 ומעלה להתחסן נגד הנגיף בשל החשש מהתפרצות מחודשת

הרופא של גדולי ישראל: לחסן ילדים מגיל 12
ד"ר הרט עם שר התורה הגר"ח קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

סוגיית החיסונים לילדים והחשש מהתפרצות מחודשת של נגיף הקורונה הגיעה לפתחם של גדולי ישראל שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שנדרשו לדבר באמצעות ד"ר משולם הרט.

במכתב שמתפרסם בשם הד"ר ר' משולם הרט הרופא החרדי מבני ברק ומי שמכונה הרופא של גדולי ישראל תחת הכותרת "והודעתם את הדרך ילכו בה" כותב הרט כי יש לחסן את הילדים מגיל 12. 

"בהיות ובימים אלו יש חשש להתפרצות תחלואה מחודשת" כותב ד"ר הרט "בעיקר בין תלמידים וצעירים שאינם מחוסנים, ואחר שהבאנו את צדדי העניין וחוות דעת גדולי הרפואה קדם מרנן ורבנן מרן רשכבה"ג שר התורה שליט"א ומרן רבינו ראש הישיבה שליט"א, הורו לפרסם לרבים".

"בהיות שהדבר נוגע לסכנה ולחשש פיקוח נפש לאחרים וכן לחולים ומבוגרים, ובפרט שיש סכנה ממשית של ביטול תורה וסגירת בתי החינוך והישיבות ח"ו, על כן כל התלמידים והתלמידות מגיל י"ב ואילך, כל שלא ידוע בוודאות שחלו כבר בקורונה, יראו להתחסן בהוראת הרופאים, ויזכו לבריאות איתנה הם וכל צאצאיהם שיחיו, והשומע בקול חכמים ישכון בטח ולעולם אינו נכשל", כותב ד"ר הרט. 

במכתב מציין הרב הרט כי "נוסח המכתב היה למראה עיני רבותינו שליט"א והורו לפרסמו לרבים".

 

משולם הרט קורונה חיסון לקורונה הרב חיים קנייבסקי הרב גרשון אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד