כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הזוי ומקומם

שחיתות או אטימות? זו העיר שתעמוד במוקד הקמפיין של משרד התיירות

העיתוי בו מתפרסם הסיוע הכלכלי שמקבל ראש העיר שלא אחת נתקלו בני הציבור החרדי המתגוררים בעירו בעויינות מצידו, ביום בו ניחתת על ראשנו גזירת המעונות, והפרסום במקביל לדיווח על קיצוץ נוסף בתקציבי הטיולים של בני הישיבות בבין הזמנים, מעיד הרבה על אופייה של הממשלה של בנט

שחיתות או אטימות? זו העיר שתעמוד במוקד הקמפיין של משרד התיירות
יואל רזבוזוב צילום: מתוך פייסבוק

שר התיירות מטעם מפלגת 'יש עתיד' יואל רזבוזוב הגיע אתמול (רביעי) יחד עם צוות משרדו אל העיר ערד, שם מכהן כידוע איש המפלגה עורך הדין ניסן בן חמו בתפקיד ראש העירייה. במהלך הפגישה שנערכה בעירייה, ציין שר התיירות כי ערד "תהיה לעיר הראשונה שתמותג באירופה במסגרת מותג כולל לנגב" כך על פי הדיווח ב'חדשות 12'.

ראש העירייה מטעם מפלגת 'יש עתיד' עורך הדין ניסן בן חמו צוטט בדיווח כאומר: "ענף התיירות יהיה בעל משקל רב בכלכלה העירונית. על הפרק פיתוח תצפית מואב, טיילת סף מדבר מסביב לעיר, ועוד".

על פניו נראה כי מדובר בהצהרה תמוהה עד למאד. אמנם איזור הנגב הוא אחד האזורים המתויירים יותר, והיפים יותר בארץ הקודש, אך לפני ערד ניתן וראוי להשקיע בירושלים בירתה של המדינה, או לחילופין תל אביב, המוגדרת לעיתים כבירה הכלכלית של המדינה.

ההגעה של שר התיירות ממפלגה מסוימת אל עיר בה עומד בראש חברו למפלגה, והבטחת השקעה של תקציבי ענק בעיר, מעלה תהיות קשות. שערו בנפשכם את חבר הכנסת משה גפני עומד בראש משרד התיירות ומפנה את תקציבי משרדו אל העיר מודיעין עילית לדוגמא, הארץ הייתה רועדת.

העיתוי בו מתפרסם הסיוע הכלכלי שמקבל ראש העיר שלא אחת נתקלו בני הציבור החרדי המתגוררים בעירו בעויינות מצידו, ביום בו ניחתת על ראשנו גזירת המעונות, והפרסום במקביל לדיווח על קיצוץ נוסף בתקציבי הטיולים של בני הישיבות בבין הזמנים, מעיד הרבה על אופייה של הממשלה של בנט.

עלות שיט של 600 בחורים בלידו 4, שווה יותר ממזכרת שקונה תייר מהונגריה, שם לא שמענו את נציג יש עתיד במשרד התיירות מצביע על עיוות של ההחלטה בקיצוץ.

יצויין כי מדובר בהחלטה כה הזוייה, כך שגם באתר 'חדשות 12' שאינם ידועים בשנאתם לממשלת השינוי הגדירו את החלטה כצעד 'הזוי'.

יש עתיד ערד משרד התיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד