כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סרטון הרכבת

מפתיע: הח"כ בירך את שרת התחבורה · צפו

לאחר שצילמה סרטון שבו היא טוענת כי צריך להעלות את הטמפ' ברכבת, שרת התחבורה מרב מיכאלי קיבלה התברכה על ידי יו"ר 'נעם': "מודה שיש הבדל בין בנים לבנות" | בנוסף הציע פיתרון "כדי שתוכל לחזור ולעסוק בתאונות דרכים" · צפו

מפתיע: הח"כ בירך את שרת התחבורה · צפו
נסיעה ברכבת בעידן הקורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ברקע העימותים בין האופוזיציה לקואליציה, היום (חמישי) יו"ר מפלגת 'נעם' חבר הכנסת אבי מעוז התייחס לסרטון הרכבת שפרסמה שרת התחבורה מרב מיכאלי, והציע לה פתרונות.

מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לסרטון של מיכאלי, שבו האחרונה טוענת כי לבנים יותר חם ברכבת ולכן הטמפרטורות ברכבות נמוכות. והיא תדאג לשנות את זה, ולכן הוא קרא לה לחזור להתעסק בתאונות דרכים.

"במה עוסקת שרת התחבורה שזה באחריות משרדה?", שאל במליאה. "במזגנים של הרכבות, להשוות אותם בין גברים לנשים. 'לבנות יותר קר מאשר לבנים. העולם קצת מתנהל על ידי בנים ולכן המזגן מכוון לפי הבנים' אמרה השרה".

מעוז המשיך: "קודם כל, אני מברך אותה. ב"ה השרה מיכאלי מודה שיש הבדל בין בנים לבנות. הרי הם טוענים אין הבדל! ביולוגית בטח, אבל מזגן זו הבנייה חברתית אתה יכול להחליט שלא קר לך ואתה יכול להחליט שכן קר לך".

"אני באתי בהצעת ייעול לשרה בעניין הזה כי אני רוצה שאת הבעיה הזו היא תפתור כמה שיותר מהר כדי שתוכל לחזור ולעסוק בתאונות הדרכים", הוסיף.

"אני רוצה להציע פתרון אפשרי", יו"ר 'נעם' החל לפרט, "הפתרון – הפרדה. קרון בנים קרון בנות, למה לא? כי דתיים רוצים הפרדה? מזגן בנים יהיה על קור רציני מזגן בנות פחות קר, לא חושב שזה מצריך שינויים טכנולוגיים ברכבות".

"אני מאחל לשרה באמת הצלחה בתפקידה, ואני מבקש שתתעסק בדברים החשובים באמת, יש לנו מכה של תאונות דרכים והלוואי היא תהיה הזוכה להוריד את תאונות הדרכים ואת ההרוגים והפצועים בתאונות הדרכים לרמה מינימלית", סיכם.

אבי מעוז מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד