כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"סובל עד עכשיו"

צעק באוטובוס, חלה בקורונה ומבקש סליחה

חרדי שחלה בקורונה וסבל קשה מהנגיף, פרסם במקומון שיוצא לאור במודיעין עילית, כי ייתכן והסבל הגיע לו כעונש על פגיעה באחרים: "באוטובוס הרחתי ריח שלא נעם לי והגבתי בצורה קולנית מדי. חליתי בקורונה ואני מחפש את הנפגעים כדי להתנצל"

צעק באוטובוס, חלה בקורונה ומבקש סליחה
חרדים באוטובוס צילום: אביר סולטן, פלאש 90

חרדי שחלה בקורונה, החלים, אך עדיין סובל מנזקי הנגיף, פרסם במקומון שיוצא לאור במודיעין עילית, כי ייתכן והסבל הגיע לו כעונש על פגיעה באחרים.

במודעה שפרסם בעיתון תחת הכותרת "בקשת סליחה" נכתב: "לפני מספר שנים בנסיעה בין עירונית בערב שבת/חג לבני ברק/ירושלים, כשהתיישבתי במקומי הרחתי ריח שלא נעם לי והגבתי בצורה קולנית מדי".

הוא מציין בפני הקוראים כי "לאחר שהסבו את תשומת לבי שהריח נובע ממאכלם של היושבים לפניי - השתתקתי. אולם לאחר זמן הבנתי שהיה בתגובתי כדי פגיעה".

"חליתי בקורונה בתקופת ראש השנה" הוא ממשיך את הסיפור, "וברוך השם עברתי זאת בקלות יחסית, אולם חושי הטעם והריח שלי נפגעו, ולאחר זמן-מה החלו לי עיוותים חמורים בחושים הנ"ל, מהם אני סובל עד עכשיו".

"איני מבין בחשבונות שמיים ואין לי איך להגיע לאנשים הנ"ל ולבקש את סליחתם", הוא מצהיר.

"אני מפרסם דברים אלו מתוך תפילה שיעזור לי השם ויראו האנשים הנ"ל את הדברים האלו וייכנס בליבם לסלוח לי, ואולי ייתן הדבר חיזוק לי ולאחרים בעניין שמירת הדיבור", מסיים הכותב לגולל את האירוע המתמשך שעבר במהלך השנים האחרונות.

מודיעין עילית אוטובוס קורונה שמירת הדיבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד