כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
רודף את החרדים

ליברמן כבר שם עין על הטיסות לאומן בראש השנה

בישיבת הממשלה הבוקר שר האוצר ליברמן עבר הזכיר את נושא הטיסות לאומן בראש השנה והורה "לשים עין", בעוד אלפי ישראלים חוזרים כל העת מיעדים אדומים בעולם

ליברמן כבר שם עין על הטיסות לאומן בראש השנה
ליברמן במשרד האוצר צילום: דוברות משרד האוצר

מתיעודים המתפרסמים ידי יום משדה התעופה בן גוריון ניתן לראות את מאות אלפי הישראלים שמתעלמים מהמלצת משרד הבריאות וראש הממשלה שלא לטוס לחו"ל - וטסים בהמוניהם. התיעודים הללו לא מבלבלים את שר האוצר שדורש למנוע טיסות דווקא לאומן.

בימים האחרונים עולה נושא סגירה או צמצום הטיסות בעקבות הזינוק בתחלואה בזן הדלתא, בין היתר עולה נושא הטיסות לאומן בעוד פחות מחודשיים, כשהבוקר (שני) חשפנו כי השר לשירותי דת מתן כהנא שמונה לרכז את הנושא צפוי לאפשר טיסות במתווה מיוחד.

אלא שבישיבת הממשלה שכונסה הבוקר, שר הבריאות מבקש לתת את הדעת דווקא לטיסות לאומן תוך התעלמות מאלפי הטיסות לעשרות יעדים בעולם בהם לא מעט יעדים אדומים, שעשרות ישראלים חילונים חוזרים מהם ומפיצים את הווריאנט הדלתא בישראל.

על פי דיווח של הכתב ירון אברהם, בישיבת הממשלה אמר שר האוצר אביגדור ליברמן לחבריו השרים: "שמעתי שיש כוונה להביא שוב להוציא טיסות לאומן". כשהוא קרא להם, "צריך לתת על זה את הדעת".

גם שר הבריאות התעלם במפגין מכל שאר הטסים שמפרים את המלצת המשרד שלו והסכים עם שר האוצר שונא החרדים: "שר האוצר צודק בעניין הזה"״, אמר הורביץ.

אומן קורונה אביגדור ליברמן ניצן הורביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד