כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"ימינם ימין שקר"

ביקורת על בנט: "העסק גדול עליך'" • צפו

כמה חודשים לאחר שהושבעה, חבר הכנסת אבי מעוז, יו"ר מפלגת 'נעם', טוען שהממשלה לא יכולה להתמודד עם נושאי היום - ובמיוחד, לטענתו, ראש הממשלה: "מעתה יקרא לכם 'ממשלת גדול עליכם'" | בנוסף, הוא הקריא פסוקים נבחרים מהתנ"ך העוסקים בנושא: "אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר"

ביקורת על בנט: "העסק גדול עליך'" • צפו
בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע האפשרות של סגר והעליה בתחלואה הקורונה, היום (רביעי) יו"ר מפלגת נעם חבר הכנסת אבי מעוז טען שהממשלה והעומד בראשה, ראש הממשלה בנט, לא מסוגלים להתמודד עם ענייני היום.

מעוז טען שהממשלה "הוקמה על בסיס של שקר, מרמה, שוחד והפרת אמונים", וביקש להזכיר לחבריה מה נאמר על כך בתורה, בנביאים ובכתובים. בנוסף, טען שהממשלה וראש הממשלה בנט לא מסוגלים להתמודד עם ענייני היום.

"בסופם של דברי אני רוצה לפנות לראש הממשלה ולומר לו, בוא נודה על האמת - העסק גדול עליך", טען מעוז בנאום שנשא על דוכן מליאת הכנסת, לפני היציאה לפגרת הקיץ. "מעתה יקרא לכם 'ממשלת גדול עליכם'".

ח"כ מעוז בחר להדגיש בנאומו "פסוק מיוחד שאני מתחבר אליו ואני חושב שמשקף את מרכיבי הממשלה, וביחוד את העומד בראשה "אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר".

לאחר מכן הקריא ח"כ מעוז פסוקים בנושא מרמה, ובניהם "נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה", מה יתן לך ומה יוסיף לך לשון רמיה", וסיים בפסוק "הושיעה ד' כי גמר חסיד, כי פסו אמונים מבני אדם".

נפתלי בנט אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד