כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מתגונן ומצטדק

אבידר: "המפלגה שלנו לא שונאת חרדים"

לאחר הביקורת שהופנתה לעברו על כך שמונה לשר במשרד ראש הממשלה, אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' התייחס להתקפות וטען שיש לו מה לתרום בתפקיד: "לפיד אמר שיש לי מה לתרום" | עוד טען  כי מפלגתו לא שונאת חרדים | וגם, מה היה לו לומר על יחסיו עם ליברמן

אבידר: "המפלגה שלנו לא שונאת חרדים"
אל אבידר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שמונה לשר במשרד ראש הממשלה, אתמול (שישי) השר אלי אבידר התייחס לראשונה לביקורת כלפיו, ואמר שלפיד אמר שיש לו מה לעשות במשרד - והכריז שאם לא יהיה לו מה לעשות שם, הוא יתפטר.

אבידר, שמונה לשר לתכנון אסטרטגי במשרד ראש הממשלה, וצפוי בעתיד להתמנות לשר המודיעין, אמר שאם יראה שאין מה לפעול שם הוא יתפטר. בנוסף, טען שמפלגתו, 'ישראל ביתנו', לא שונאת את המגזר החרדי ושהוא לא מסכים עם האמירה של ליברמן על המריצות.

"הרעיון היה להיכנס לממשלה ולהביא תוכן", התייחס לביקורת ב'חדשות 12'. "אני אמור להיות אחראי על תכנון אסטרטגי עד שאלעזר שטרן עוזב את המשרד למודיעין. אם אני אראה שאני לא מצליח להביא תוכן, אני אתפטר. מי שהציע לי את התפקיד זה יאיר לפיד".

על הדיווחים לפיהם איים לא להצביע עם הקואליציה אם לא ימונה לתפקיד שר, אמר השר החדש: "מי שאמר את זה שקרן, מעולם לא אמרתי דבר כזה. זה גם נראה לי דבילי ואווילי. אני מעבר לשנה הייתי במרחב הציבורי מעבר לעבודתי בכנסת".

"בשבתות ובחגים הפגנתי ועשיתי הכול כדי שתקום ממשלה. מי יכול להעלות על הדעת שבשביל תפקיד אני אפיל את הממשלה?! אני הצבעתי בעד הממשלה", הוסיף.

"המפלגה שלנו לא שונאת חרדים", טען אבידר והצטער שהמפלגות החרדיות לא בקואליציה, "לגבי האמירה של ליברמן על המריצות אתה יכול לדבר איתו – אני לא מאמין בדבר הזה. האמירה הזו הפריעה לי".

בנוסף, התייחס ליחסים שלו עם יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן: "אנחנו רגילים לתקשורת מאוד ברורה ומאוד כנה. התקשורת היא גם לא נעימה מהצד שלו כלפיי לפעמים. זו סיעה אמוציונלית. זו לא סיעה שיושבים בשקט".

אני ביחסים טובים עם ליברמן, ביום ההשבעה הגעתי למרכז הכנסת כדי ללחוץ לו את היד ולהגיד לו מזל טוב".

"יותר משנה עברתי תהליכים של שיימינג ופייק, כתשו אותי, לא הגבתי כי זה לא עניין אותי. הוא לא חלשלוש, הוא לא בלי עמוד שדרה. אני מעריך אותו על הרבה מאוד דברים שהוא עשה, יש לי עליו מילים טובות", סיכם.

אלי אבידר חרדים ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד