כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תוצאות מעודדות בערים החרדיות

סקר סרולוגי: אחד מכל חמישה ילדים נדבק בקורונה ולא ידע על כך

תוצאות סקר סרולוגי ראשון מסוגו שנערך על ילדים בישראל, העלה תוצאות מפתיעות | אחוז לא מבוטל מילדים בגלאי 3-12 חלו בקורונה ולא ידעו על כך | ניתן יהיה לערוך בדיקה סרולוגית עבור התלמידים בכדי להימנע מבידוד ולאפשר שגרת לימודים בטוחה. וגם: התוצאות מהערים החרדיות

סקר סרולוגי: אחד מכל חמישה ילדים נדבק בקורונה ולא ידע על כך
לימודים בביה"ס אורות עציון באפרת צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

מתוצאות הסקר הסרולוגי הראשון שנערך בישראל בילדים בני 3 עד 12 עולה כי 21% מהנבדקים - נמצאו חיוביים בבדיקה סרולוגית. המשמעות: אותם תלמידים יוכלו להימנע מבידוד גם אם נחשפו לחולה מאומת.

על פי הדיווח של ענבר טוויזר בחדשות 23, תוצאות הסקר הסרולוגי שנערך בישראל לילדים בגילאי 3 עד 12 מראות: כי אחד מתוך 5 ילדים נמצא חיובי לקורונה בבדיקה סרולוגית. הנתונים מבוססים על כאלף ילדים שנדגמו אתמול (שני) לראשונה במסגרת הפיילוט לקראת פתיחת מערכת החינוך.

זהו נתון טוב, מאחר ואותם תלמידים יוכלו להמשיך ללמוד ולא להיכנס לבידוד. התוצאות מעידות כי אכן יש חשיבות גדולה למבצע הבדיקות הסרולוגיות בבני נוער כדי לאפשר את פתיחת מערכת החינוך כסדרה.

מטרת הבדיקות להעניק אישורי מחלים לילדים שיימצאו עם נוגדנים בכמות המעידה על היותם מחלימים מקורונה, ובכך למנוע מהם בידוד, לאפשר להם כניסה קבועה למקומות ולאירועים הפועלים על פי "התו הירוק" ולאפשר שגרת לימודים בטוחה.

בישראל היום דווח, כי הבדיקה הסרולוגית תינתן בחינם ותיערך באמצעות בדיקת דם מהאצבע, ואיננה מיועדת לאתר תחלואה סמויה אלא להקל על ילדים, שהחלימו מבלי שידוע להם שחלו. הבדיקות לילדים יתקיימו בליווי הורה.

נדב אייל מדווח על ‏תוצאות הסקרים הסרולוגיים בערים החרדיות, והתוצאות מעניינות מאוד, ומצביעות על מחלימים רבים שלא אותרו:

אלעד: 454 בדיקות, שלילי 344 חיובי 110, אחוז חיובי: 24.2 אחוז

מודיעין עלית: בדיקות 498, שלילי, 413 חיובי 85, אחוז חיובי 17.0 אחוז.

קריית יערים - טלזסטון: 750 בדיקות, 83 חיובי סרולוגי

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד