כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הפתרון היחיד"

בקרוב: חיסון שלישי יינתן לכל הגילאים

בתוך ימים ספורים ככל הנראה בתחילת החודש הלועזי הבא יינתן החיסון השלישי לכל דורש מכל הגילאים. מי שמעכבים את ההחלטה הם חברים בוועדת החיסונים שסבורים כי מוקדם מדי לחסן בכל גיל 

בקרוב: חיסון שלישי יינתן לכל הגילאים
חיסוני קורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בכירים במשרד הבריאות מעריכים שכבר בחודש הקרוב החיסונים של המנה השלישית צפויים להינתן לכלל האוכלוסייה ללא הגבלת גיל. כך לפי הדיווח של העיתונאית יולן כהן ב'חדשות 12'.

הכוונה היא לבוגרים שהתחסנו בשתי מנות. מעבר לכך, ועדת החיסונים תדון בהרחבת מבצע החיסונים לבני 40+ כבר בסוף השבוע הנוכחי או בתחילת שבוע הבא.

‏מרבית בכירי משרד הבריאות תומכים בהרחבת מבצע החיסונים, אך יש חברי ועדה שסבורים שזה מוקדם מדי.

בנוסף צפויים לדון בפתיחת מבצע החיסונים לשוטרים ומורים בכל הגילים. בכירי המשרד תומכים בהרחבת מבצע החיסונים לקבוצות אלה, אך כאמור ההחלטה הסופית תתקבל מחר (חמישי) בוועדת החיסונים.

מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש הופיע הערב באולפן 'חדשות 12' ואמר: "הערכה שלי שמחר נאשר את החיסון גם מגיל 40. אנחנו לא רצים מהר מדי, התחלואה פה הולכת ומטפסת וזה הפתרון היחיד".

הוא התייחס גם כן לסאגת החיסונים בבתי הספר שנתקלה בהתנגדות שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ואמר: "אנחנו כן נעשה חיסונים בתוך מערכת החינוך למרות האמירות של שרת החינוך, זו ההחלטה שלי". כך פרופ' אש.

חיסון לקורונה זן הדלתא חיסון שלישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד