כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
האמבולנס שהוזמן פעמיים

מות אלחרומי: שיחת הטלפון למד"א שבוטלה לפני התאונה

חבר הכנסת סעיד אלחרומי מת ביום שלישי בלילה מהתקף לב, במהלכו ביצע תאונת דרכים. לפני כן התקשרו להזמין אמבולנס אך ההזמנה בוטלה על ידי אלחרומי לאחר מכן. כשחבר הכנסת כבר היה ברכב הוא קיבל ככל הנראה התקף לב וביצע תאונת דרכים. בשלב זה לא עלה חשד לפלילים, והמשטרה ממתינה לתוצאות בדיקות המעבדה

מות אלחרומי: שיחת הטלפון למד"א שבוטלה לפני התאונה
סעיד אלחרומי צילום: דוברות הכנסת

למוקד של מד"א הגיעה שיחת טלפון ביום שלישי האחרון, במהלכה בן אדם הזמין אמבולנס לח"כ סעיד אלחרומי ממפלגת רע"מ, בעקבות חשש כי עבר התקף לב, זאת, זמן קצר לפני שאלחרומי מצא את מותו, ככל הנראה כתוצאה מהתקף לב. כך דיווח אבישי גרינצייג ב'גלובס'.

על פי הדיווח, הזמנת האמבולנס בוטלה בהמשך על ידי אלחרומי, ולאחר מכן נכנס חבר הכנסת לרכבו והחל לנסוע. במהלך הנסיעה, ככל הנראה כתוצאה מהתקף הלב, ביצע תאונת דרכים. הוזמן לאלחרומי אמבולנס פעם נוספת, אך לבסוף הוא מת מדום לב. הוא היה בן 49 במותו.

המשטרה שהגיעה לזירה ביצעה מספר פעולות חקירה, ושלחה את גופת אלחרומי לבדיקות במכון לרפואה משפטית כדי לשלול חשד לפלילים ואלימות שהובילו למותו הפתאומי.

המשטרה הורתה למכון לרפואה משפטית לבצע בדיקות חיצוניות וכן בדיקות מעבדה. בשלב זה לא עלה חשד לפלילים, והמשטרה ממתינה לתוצאות בדיקות המעבדה.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר באירוע מצער של אדם אשר מצא את מותו בטרם עת. במסגרת החקירה לא עלה בשלב זה חשד לפלילים".

סעיד אלחרומי מד"א אמבולנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד