כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סגולה קדמונית

סרטון ויראלי: הסכין והדבש של הגר"ח קנייבסקי

בסרטון שהופץ, מתועד מרן שר התורה שליט"א הגר"ח קנייבסקי מבטיח לתורמי רינה של תורה ש"יתברכו בעושר ובכבוד" כשבנוסף הוא מעניק מתנה מיוחדת ומרגשת מידיו  - סכין כסף חדשה לליל ראש השנה המבורכת בכתב ידו החרוט על הסכין  • נותרו פריטים אחרונים מהמהדורה הנדירה והמבוקשת

סרטון ויראלי: הסכין והדבש של הגר"ח קנייבסקי
הגר"ח עם סכין הקודש צילום: מתוך הסרטון

לפתוח את השנה עם המתנה וברכתו האישית של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א על שולחן החג: בהתרגשות רבה מקבלים בימים אלו לבתיהם תומכי ומחזיקי הכוללים "רינה של תורה" את סגולת הקודש מן הקדמונים - סכין כסף חדשה לליל ר"ה, כמתנה מיוחדת ומרגשת מידי מרן שר התורה שליט"א, המבורכת בכתב ידו החרוט על הסכין: "יתברכו בעושר וכבוד".

לחצו כאן כדי לזכות בפריטים האחרונים>>>

כידוע, הדבר שנזכר בספרי הקדמונים זיע"א, וכך נהגו בתפוצות ישראל אנשי שם החפצים בסגולת היום הנעלה, להתחדש בסכין כסף חדה מידי שנה, לסימנא מילתא לשפע רב בפרנסה כל השנה כולה בסוד החות"ך חיים וגו'. הברכה המיוחדת לעושר וכבוד שרבים ראו בה ישועות, עוררה השנה ביקוש רב בקרב מחזיקי התורה ועמליה התורמים להחזקתם של למעלה מ-450 אברכי "רינה של תורה", והביעו חפצם בסכין המיוחדת כתשורה אישית לברכת עושר וכבוד להם ולמשפחתם בשנת תשפ"ב הבעל"ט. בנוסף, מרן שר התורה שליט"א הוסיף למשלוח לידידי הכוללים כמות מצומצמת של צנצנות דבש, לשנה טובה ומתוקה כברכתו אליהם.

התשורה הנדירה וברכת הקודש מבטאים את גודל וחשיבות הזכות של החזקת עמלי תורה בעמדנו ערב יום הדין ובבואנו עמם וזכות תורתם בכף המאזניים. כידוע, מרן שר התורה שליט"א העומד בנשיאות "רינה של תורה" נושא תמיד עיניו וליבו אל הצלחתם של מאות האברכים הלומדים ב- 14 כוללים ברחבי הארץ, ונוטה חיבה מיוחדת לכל המסייעים לקיומם והחזקתם.

בהתרגשות ובציפייה רבים מאד הביעו רצונם לפתוח את השנה עם ברכתו האישית של מרן שליט"א על שולחן החג, וכאמור מקבלים לביתם באמצעות שליח מיוחד את הסגולה בברכתו האישית. ניתן עדיין להשיג פריטים בודדים מן המהדורה המצומצמת והיקרה בלחיצה כאן.

לחצו כאן כדי לזכות בפריטים האחרונים>>>

הגר"ח קנייבסקי רינה של תורה סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד