כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כוננות ביו"ש

שר הביטחון קיים הערכת מצב בשומרון: "ערוכים לכל התפתחות"

בריחת האסירים מכלא גלבוע: המצוד אחרי ששת המחבלים נמשך, כשברקע מתמודדים כוחות הביטחון עם 'יום הזעם' עליו הכריזו הפלסטינים ברחבי יהודה ושומרון | שר הביטחון גנץ קיים הבוקר הערכת מצב בשומרון לצד ביקור בשטח והזהיר כי "צה"ל ערוך לכל התפתחות שהיא"

שר הביטחון קיים הערכת מצב בשומרון: "ערוכים לכל התפתחות"
גנץ בשומרון צילום: טל עוז/משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, קיים הבוקר (שישי) הערכת מצב במחנה סאלם בשומרון, ברקע המצוד המתמשך אחר ששת האסירים הביטחוניים שמנצל או מכלא גלבוע. "אנחנו נשים בסופו של דבר את היד על האנשים שנמלטו מבית הכלא תוך כדי פעולה נרחבת בשטח, בין שהוא שטח קרוב לאזור הזה ובין בשטחים רחוקים", אמר גנץ.

את הערכת המצב קיים גנץ לקראת יום הזעם שעליו הכריזו הפלסטינים ברחבי יהודה ושומרון. גנץ קיים את הערכת המצב בהשתתפות ראש אגף המבצעים אלוף עודד בסיוק, מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף, ראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, ונציגי שב"כ, מג"ב, המשטרה ושב"ס. לאחר מכן ערך שר הביטחון סיור על התפר באזור מעבר ג'למה.

בסיום אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים ביקור בשטח והערכת מצב משותפת עם כלל הגורמים שעוסקים במרדף אחרי ששת הנמלטים- משב"ס, ממג"ב, מהמשטרה, מצה"ל, משב"כ, כל המעטפת".

"אני מתרשם שנעשית עבודה נחושה בשילוב זרועות ראוי בין כל הארגונים. אנחנו נשים בסופו של דבר את היד על האנשים שנמלטו מבית הכלא תוך כדי פעולה נרחבת בשטח, בין שהוא שטח קרוב לאזור הזה ובין בשטחים רחוקים. נמשיך את הפעילות הזו ונבטיח את הביטחון לאזור הזה", הוסיף גנץ.

"כאמור, אני התרשמתי מאוד משיתוף הפעולה שהוא חיוני להצלחה של מה שקורה כרגע בשטח, בין ברמה המודיעינית ועד לרמה המבצעית בשטח. שיתוף הפעולה הזה יימשך ואנחנו בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר, נשים את היד על מי שצריך לשים עליו את היד", אמר.

עוד הוסיף גנץ: "אנחנו ממשיכים את הפעילות שלנו בשטח ולצד זאת צריך להבין שמדובר בשישה אנשים בתוך מיליונים שחיים פה. צריך להיות מסוגלים לטפל בשישה האלה ובעוזריהם מבלי שנפר את האיזונים האחרים שנמצאים בתוך השטח. אני מקווה שהיום ייגמר שקט, כך או כך צה"ל ערוך לכל התפתחות בכל אחד מהמקומות."

בריחת האסירים מכלא גלבוע בני גנץ צה"ל הערכת מצב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד