כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מתברכים מפי רשכבה"ג

תיעוד נדיר: מרן שר התורה מתפלל עבור תורמי קופת העיר ב'כל נדרי'

בתפילת 'כל נדרי' החזיק רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א בידו האחת את ספר התורה הזעיר ובידו השני את רשימת רבבות תורמי 'קופת העיר' כאשר במשך דקות ארוכות הוא העתיר בתפילה לישועתם בכל הנצרך • בתוך כך, ב'קופת העיר' מבקשים את עזרת הציבור למען אלפי פיות רעבים שאין להם מאומה לקראת חג הסוכות

תיעוד נדיר: מרן שר התורה מתפלל עבור תורמי קופת העיר ב'כל נדרי'
רשכבה"ג מתפלל על התורמים צילום: שוקי לרר

עם התקדש יום הכיפורים שעבר עלינו לטובה נכנס רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א לתפילת 'כל נדרי' שנערכה במעונו בהשתתפות מניין מצומצם. שר התורה החזיק בידיו ספר תורה קטן ובשעה הנוראה הזו הוא קרע שערי שמים לישועתם של רבבות תורמי 'קופת העיר'.

לחצו כאן והכניסו שם לתפילה בחג הקרוב>>>

ע
ם דף התורמים • קרדיט: שוקי לרר

מחזה כזה לא רואים אצל מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א בכל יום. לדברי אנשים ששהו במקום שר התורה ישב במשך דקות ארוכות ועבר על שמות תורמי 'קופת העיר' כאשר הוא מעתיר בתפילה ובתחנונים לישועתם של התורמים הרבים בכל הנצרך.

בתמונות שהופצו ממעמד 'כל נדרי' במעונו שברחוב רשב''ם 23 בבני ברק נצפה רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א כשביד האחת הוא מחזיק את ספר התורה הקטן וביד השניה הוא מחזיק את רשימת תורמי 'קופת העיר' כאשר הוא מעתיר בתפילה בשעה המסוגלת הזו.

יצוין כי רבבות אנשים תרמו את מעות הכפרות ל'קופת העיר' אשר היא הצדקה המהודרת ביותר. ההיענות הנרחבת הגיעה בין היתר בעקבות מכתבו הנדיר של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א אשר הורה כי על ידי כך ניתן להעביר את רוע הגזירה ולזכות לשפ''ד ימים של שנה טובה ומתוקה.


הגר"ח קנייבסקי בכל נדרי • קרדיט: שוקי לרר

בתוך כך, ממש בימים אלה יוצאים ב'קופת העיר' בהתרמה נרחבת לקראת חג הסוכות בכדי להאכיל רבבות פיות של אנשים שאין להם נכון לרגע זה מאומה לצרכי החג הקרב ובא. זעקתם של המשפחות הרעבות הגיע לשולחנם של 'קופת העיר' אשר מבקשים את עזרת הציבור למצווה חשובה זו.

לחצו כאן והכניסו שם לתפילה בחג הקרוב>>>

הגר"ח קנייבסקי כל נדרי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד