כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מעל בימת הכנסת

שוב: עימות חריף בין הח"כים אחמד טיבי ואיתמר בן-גביר • צפו

ימים בודדים לאחר פתיחת מושב החורף, שוב התפתח עימות בין יו"ר מפלגת תע"ל ליו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' - כשהראשון דרש שהאחרון יצא מהמליאה לאחר, בין היתר, שבן-גביר טען כי הוא מעכב הצבעה לטובת הקואליציה | אך מכיוון שאסור להוציא ח"כ בהצבעה, יו"ר 'עוצמה' הוצא לאחר שהצביע

שוב: עימות חריף בין הח"כים אחמד טיבי ואיתמר בן-גביר • צפו
בן גביר/טיבי צילום: פלאש 90

מהומה במשכן: חבר הכנסת אחמד טיבי דרש להוציא היום (רביעי) את חה"כ איתמר בן-גביר, לאחר חילופי דברים בין השניים.

העימות החל כשבן-גביר טען שטיבי, שמכהן כסגן יו"ר הכנסת וניהל את הדיון, עיכב הצבעה לטובת הקואליציה ובן השניים התפתח עימות. לאחר מכן, דרש הח"כ מ'הרשימה המשותפת' להוציא את בן-גביר מהמליאה.

יו"ר 'עוצמה יהודית' סירב וטען שטיבי אינו מכיר את תקנון הכנסת, שאומר שאסור להוציא ח"כ מהמליאה באמצע הצבעה. טיבי קרא לבן-גביר "שב בשקט", והורה להוציא אותו רק לאחר שהצביע.

זו לא הפעם הראשונה שיש עימות בין השניים במליאה. לפני מספר חודשים בן-גביר עלה לנאום ולא כינה את טיבי, שתפקד כמנהל הדיון, "אדוני" - האחרון קרא לסדרנים להוציא את יו"ר 'עוצמה' מהמליאה, ולמרות שסירב לעזוב- בסופו של דבר הוצא על ידי המשמר בכוח.

בן-גביר התגאה: תואר הכבוד שבחיים לא יעניק לעבאס

לפני מספר חודשים, בן גביר התגאה שהוא לא מכנה את מנסור עבאס, כשהוא על כס יו"ר הכנסת, "אדוני". בתיעוד, שהתפרסם ב'בחדרי חרדים', התייחס יו"ר 'עוצמה יהודית' למצב הפוליטי בכנס פוליטי, כשאחת מהפעילות קטעה אותו ואמרה כי היא שמה לב שהוא לא קורא לעבאס "אדוני".

בן-גביר אישר את הפרטים, ואמר כי הוא מקפיד בכוונה לא לכנות את עבאס במילה "אדוני", בזמן שהאחרון משמש בתפקיד יו"ר הכנסת. בנוסף, סיפר כי הוא מקפיד גם לא לכנות כך את השר עיסוואי פריג'.

מליאת הכנסת איתמר בן גביר אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד