כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"שלב ההכרעות"

נציג רע"מ באיום פומבי: "בלי שיכבדו סיכומים נלך לבחירות"

משבר חדש בין סיעת רע"מ לקואליציה: בסיעה הערבית דורשים לקדם חוק שיחבר עשרות מבנים לא חוקיים לחשמל, האופוזיציה לוחצת על החברים הימניים למנוע את המהלך ובתגובה ברע"מ מאיימים בבחירות וח"כ ווליד טאהא אף הצהיר כי יחרים מחר את ההצבעות | כל הפרטים

נציג רע"מ באיום פומבי: "בלי שיכבדו סיכומים נלך לבחירות"
ווליד טאהא צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קואליציית ה-61 שוב במשבר, חבר הכנסת ווליד טאהא מסיעת רע"מ מאיים לראשונה באופן גלוי בהליכה לבחירות באם לא תקודם הצעת החוק ונציגי הימין יתעקשו שלא לתמוך בו.

"הגענו לשלב ההכרעות", כתב בטוויטר חבר הכנסת ווליד טאהא, תוך שהוא משגר את האיום הכי ברור עד כה, "או שהסיכומים יכובדו במלואם, או שנלך לבחירות".

טאהא דורש ליישם את הצעת החוק שיחיל חשמל על מבנים שנבנו באופן לא חוקי, בעיקר בישובים ערביים, באופוזיציה מפעילים לחץ על השרים איילת שקד וזאב אלקין שלא לתת יד להצעת החוק.

אתמול דרש חבר הכנסת טאהא מסיעת רע"מ לכנס במיידית את ועדת הכנסת ולהעניק פטור מהנחה להצעה כדי להצביע עליו במיידית, אבל בקואליציה סירבו לקבל את בקשתו.

בתגובה הודיע היום (שלישי) חבר הכנסת טאהא העומד בראשות ועדת הפנים כי הוא מבטל את כל הדיונים שזומנו להשבוע וכי הוא צפוי להחרים את ההצבעות מחר במליאת הכנסת.

טאהא צייץ בחשבן הטוויטר "חשמל הוא מצרך בסיסי של החיים והמדינה מונעת מעשרות אלפי בתים להתחבר לחשמל כי היא לא טרחה לקדם תכנון בחברה הערבית במשך עשרות שנים! גם לא קידמו תכנון וגם מענישים את האזרחים על מדיניות שנכפתה עליהם".

עוד הוסיף ומסר חבר הכנסת טאהא, "חלקים בקואליציה מערימים קשיים בקידום חוק החשמל שנועד לחבר עשרות אלפי בתים שנבנו ללא היתר בגלל שהרשויות לא טרחו לתכנון במשך עשרות שנים".

ווליד טאהא מפלגת רע"מ קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד