כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נס בבית החולים

מתקשר עם הסביבה: הגרב"מ אזרחי נגמל מהנשמה והרדמה

ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שהיה מורדם ומונשם החל מהלילה, בעקבות זיהום חמור בגופו, התעורר בבית החולים שם נגמל מההנשמה וההרדמה ולפי מקורביו הוא מתקשר באופן מלא עם בני המשפחה. המשיכו להתפלל: רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכא

מתקשר עם הסביבה: הגרב"מ אזרחי נגמל מהנשמה והרדמה
הגרב"מ אזרחי במוצ"ש האחרון בישיבת מיר צילום: שלומי כהן

בשורות טובות מבית החולים: ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי חבר מועצת גדולי התורה שהיה מורדם ומונשם החל מהלילה, בעקבות זיהום חמור בגופו, התעורר בבית החולים שם נגמל מההנשמה וההרדמה ומתקשר באופן מלא עם בני המשפחה השוהים לצידו.

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים' לאחר שראש הישיבה נחלש השבוע, חלה הידרדרות במצבו והוא התמודד עם קשיי נשימה. בעקבות ההחמרה הוא הובהל אתמול אחר הצהריים לבית החולים עם זיהום ומצוקה נשימתית, ובבית החולים הצריכו להרדימו ולהנשימו בטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

סביב מיטתו בבית החולים הגיעו בני משפחתו ותלמידיו שביקשו לזעוק בתפילה לרפואת ראש הישיבה. בכל היכלי התורה והישיבות קיימו תפילות לרפואתו וב'ועד הישיבות' קראו להתפלל לרפואתו השלמה. תפילת רבים נערכה בישיבת 'עטרת ישראל' במודיעין עילית, כמו כן התכנסו תלמידיו ברחבת הכותל המערבי. 

כעת, מקורבו הרב יעקב גרוסברד מסר כי בחסדי ה' ראש הישיבה נגמל מההנשמה ומתקשר באופן מלא עם הסביבה, ומבקש להמשיך להתפלל להחלמתו המהירה. כמו כן הודה מקורבו על כל החיזוקים שנעשו. 

הציבור נקרא עדיין להתפלל לרפואתו השלימה של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה, בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הרב ברוך מרדכי אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד