כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מדיה נוכחת

מהפכת השיווק: איך סרטון אחד הופך את העסק שלך למותג מנצח?

חברת Hatamov.com מובילה את מהפכת הסרטונים השיווקיים במגזר החרדי ומפיקה סרטוני אנימציה, מצלמה ואינפוגרפיקה לאנשי עסקים וסטארטאפים, מגדילה חשיפה ומקדמת את הנוכחות שלהם במדיה, במדינה ובעולם כולו • אם אתם רוצים להיחשף לסודות שיווק נוספים - הצטרפו לועידת ביזנסט שתתקיים בקרוב

מהפכת השיווק: איך סרטון אחד הופך את העסק שלך למותג מנצח?
צילום סרט צילום: פיקסביי

סרטון הוא הכלי השיווקי החזק ביותר כיום. סרטון שיווקי איכותי בונה את המוניטין של בית העסק והופך אותו מפשוט ואלמוני למותג מוכר ומקצועי, המעורר את סקרנות הלקוחות ומעודד אותם להתנסות בשירותיו ומוצריו.  

כיום, התופעה ניכרת גם בקהל החרדי, לכן אינספור אנשי עסקים פונים לחברת  Hatamov.com  להפקת סרטונים שיווקיים מקצועיים ומרגשים ברמה גבוהה. חברת Hatamov.com עובדת עם קהל חרדי באופן אקסקלוסיבי ומייצרת מגוון רחב של סרטונים שיווקיים, לרבות סרטוני אנימציה, תלת מימד, תדמית, מצלמה ועוד, התופסים את עין הלקוחות ועוזרים לסגור מכירות.

חברת ההפקה הטובה ביותר בקהילה החרדית

Hatamov.com נוסדה לפני כ- 5 שנים על ידי נתנאל חטמוב, איש שיווק ומדיה בעל ידע וניסיון של למעלה מ- 15 שנים בעולם הסרטונים השיווקיים. החברה עובדת עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הפקת הסרטונים, במטרה להביא לתוצר מרשים ויוצא דופן שמושך את העין ומגדיל את אחוזי ההמרה של העסק או המוצר.

החברה מספקת שירותי הפקה ועריכה של סרטונים שיווקיים למגוון חברות במגזר החרדי, לרבות ביזנסט, בסאדנו, א.א היגיינה ועוד, ומתמחה בהפקה של סרטונים מרשימים לכל החברות והארגונים, ובפרט לחברות נדל"ן, השקעות וסטארטאפים.

לאחר שנים של צבירת ידע, ניסיון ומקצועיות בתחום, חברת  Hatamov.comיודעת לייצר סרטונים יצירתיים עם חשיבה מחוץ לקופסא, המרעננים את התדמית של בית העסק ושובה את לב הלקוחות.

Hatamov.com מתגאה בשירות האדיב והמקצועי שהיא מספקת ללקוחותיה לכל אורך הדרך, בדגש על קבלת התוצאה הטובה ביותר הן מבחינת רצונות הלקוח והן מבחינת מה ששיווקי ונכון לקהלי היעד.

המטרה של כל סרטון היא "לדבר" בשפה של הלקוחות הפוטנציאליים ולעודד אותם לעשות מהלך כלומר, להכיר את בית העסק בצורה מעמיקה יותר, לפנות אליו באופן אישי או לבצע רכישה. בכדי להפוך חלום למציאות, Hatamov.com מתחייבת להפקה של סרטונים איכותיים ומקוריים לחלוטין, המותאמים לכל לקוח ולקוח באופן אישי.

סרטון שיווקי עם Hatamov.com 

סרטונים שיווקיים מנצחים נבנים בעשרה שלבים:

  1. קריאייטיב – כתיבת תסריט שיווקי וקליל אודות בית העסק או המוצר, ששם דגש על ערכי הליבה של החברה והמסרים שברצונה להעביר לקהל לקוחותיה.
  2. קריינות – הקלטת התסריט על ידי הקריינים הטובים ביותר בשוק, גברים ונשים כאחד.
  3. אינטרו – אנימציה ללוגו החברה.
  4. מוזיקה – משלבים מוזיקה מקורית עם רישיון בכל סרטון וסרטון.
  5. ימי צילום – עם צלמים/רחפן, בשילוב עם קטעי וידאו מוכנים ומקצועיים ממאגר מורשה.
  6. אפטר אפקט – הוספת אפקטים ויזואליים לסרטון כמו ערפל, תלת-מימד ועוד.
  7. עריכת הסרטון – למקשה אחת.
  8. אאוטרו – אנימציה נוספת ללוגו, לטלפון ולכתובת האתר של החברה.
  9. אפקטים קוליים – יצירת סאונד ספציפי לתנועות כמו טריקת דלת, הליכה על עקבים או טיגון על מחבת.
  10. רספונסיביות – מתאימים את הסרטון לכל פלטפורמה קיימת מפלאפון לטלוויזיה. מגיע באיכות MPR FULL HD הטובה ביותר בשוק.

סרטונים שיווקיים מהווים את דרך השיווק הטובה והחכמה ביותר כיום. אינספור אנשי עסקים וסטארטאפים כבר מבינים שרשתות המדיה אוהבות סרטונים ופרסומות יותר מכל צורה אחרת של קידום, ובזכות זאת בוחרים לערוך סרטונים המגדילים משמעותית את החשיפה של בית העסק לקהלי היעד.

רוצים לגלות סודות נוספים על קידום העסק שלכם? הצטרפו עכשיו לועידת ביזנסט המדוברת>>

Hatamov.com – כך מפיקים סרטון מוצלח לעסק שלך.

למידע ופרטים נוספים, צרו קשר.

ביזנסט פרסום סרטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד