כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סגירת מעגל: דרעי וישי יגיעו לבר מצווה של סודרי

סגירת מעגל: 13 שנה לאחר שהשתתפו יחד בברית לבנו של פעיל ש"ס ישי סודרי, יגיעו דרעי וישי גם לשמחת הבר מצווה שלו • האם גם הפעם ישובו במהרה לממשלה?

דרעי וישי. צילום: פלאש 90
דרעי וישי. צילום: פלאש 90

שלוש עשרה שנים חלפו מאז נולד יוסף יצחק סודרי, בנו של ישי סודרי, פעיל ש"ס. הערב (ד), יתקיים אירוע בר המצווה של הילד, באולמי סהרה באשדוד, ובהם ייסגר מעגל בתנועת ש"ס.

ברית המילה של חתן הבר מצווה, נערכה בתקופה בה פרש אריה דרעי מהחיים הפוליטיים, לאחר שהודח מתפקיד היו"ר והוחלף באלי ישי. כזכור, היה זה לאחר שהוביל את ש"ס להישג חסר תקדים של 17 מנדטים, ולאור דרישת אהוד ברק, שהסכים לצרף את ש"ס לממשלתו רק בתנאי שדרעי יודח ממנה.

באפריל 2000, עת התקיים טקס הברית, כבר עמד ישי בראשות ש"ס, והיה בתחילתו של מסע לניקוי השטח מפעיליו של דרעי. סודרי בחר להעניק את תפקיד הסנדק באירוע לדרעי, למרות שכבר שויך למחנהו של אלי, בעל הבית החדש.

דרעי וישי הגיעו יחד לבית הכנסת האשדודי בו נערך הטקס, כשהם מנסים לכבד זה את זה ולשדר עסקים כרגיל ואחדות בתנועה. אלא שהמצלמה קלטה אותם גם בפוזות שונות, באחת מהן נצפה ישי כשהוא מזיז את מבטו מדרעי. "ברית ללא מילה", הייתה אז הכותרת באחד מכלי התקשורת, כותרת ששידרה את המתיחות ששררה באוויר - למרות כל המאמצים.

הערב יגיעו שני האישים הללו לאירוע בר המצווה של הילד, הפעם מגיעים שניהם במעמד שווה, שניהם יושבי ראש, מן הסתם ינסו גם הערב לשדר אחדות, אך השאלה שוב - האם יצליחו. מה גם שאנשיהם בשטח עושים כל מאמץ כדי ללבות את האש ולהגדיל את המחלוקת.

אגב, ברית המילה המדוברת נערכה כחודשיים לפני שפרשה ש"ס מהממשלה, בעקבות ועידת קמפ דייויד. אלא שכשנה לאחר ברית המילה נכנסה ש"ס חזרה לקואליציה, כשאלי ישי ממונה לתפקיד סגן ראש הממשלה ושר הפנים בממשלתו הראשונה של אריק שרון. דרעי וישי יוכלו הערב רק להתפלל כי התרחיש יחזור על עצמו, והם יימצאו את עצמם במהרה שוב בקואליציה.
ישי סודרי שס קואליציה ברית בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד