כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"ערובה לדמוקרטיה תקינה"

משרד המשפטים: העו"ד החרדי מונה לראש היחידה הממשלתית

משרד המשפטים הודיע היום על מינויו של עו"ד שלומי בילבסקי, פרקליט חרדי, לתפקיד ראש היחידה הממשלתית לחופש המידע | מנכ"ל משרד המשפטים: "השקיפות הממשלתית והציבורית של המדינה כלפי אזרחיה היא אבן יסוד בחברה דמוקרטית"

משרד המשפטים: העו"ד החרדי מונה לראש היחידה הממשלתית
עו"ד שלומי בילבסקי צילום: משרד המשפטים

עו"ד שלומי בילבסקי מונה לראש היחידה הממשלתית לחופש המידע במשרד המשפטים. הבחירה בעו"ד בילבסקי התקיימה אתמול (שלישי) בתום הליך מכרזי. עו"ד בילבסקי משמש כיום כסגן ראש היחידה הממשלתית לחופש המידע מאז 2013 ובשלוש השנים האחרונות אף כמ"מ ראש היחידה.

במסגרת תפקידו האחרון היה אמון על ניהול היחידה (במילוי מקום), על התחום המשפטי, על כתיבת נהלי חופש מידע, מתן הנחיות רוחב למשרדי הממשלה וייעוץ לממוני חופש מידע במשרדי הממשלה ויחידות הסמך ועל מערך התלונות שמגיעות ליחידה.

קודם לכן שימש עו"ד שלומי בילבסקי כיועץ משפטי בלשכה המשפטית של משרד המשפטים וכמנהל חטיבת רווחה ברשם העמותות ברשות התאגידים.

עו"ד ערן דוידי, מנכ"ל משרד המשפטים אמר: אני מברך את עו"ד בילבסקי עם היבחרו לעמוד בראש היחידה לחופש המידע במשרד המשפטים. עו"ד בילבסקי הוכיח בשנים האחרונות מחויבות ועשיה מקצועית בקידום חופש המידע בישראל. השקיפות הממשלתית והציבורית של המדינה כלפי אזרחיה היא אבן יסוד בחברה דמוקרטית, ואני סמוך ובטוח שהיחידה לחופש המידע במשרד המשפטים תוביל את המשך העשייה הממשלתית בתחום".

 "זו זכות גדולה להיבחר לתפקיד ראש היחידה הממשלתית לחופש המידע", אומר עו"ד שלומי בילבסקי, ראש היחידה הממשלתית לחופש המידע הנכנס. "השקיפות היא ערובה לדמוקרטיה תקינה ומתפקדת ואפעל ככל יכולתי לחזקה ברשויות השלטון".

משרד המשפטים מינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד