כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
היענות עצומה

"עם ישראל חי": הגרלת החלומות שמשגעת את הציבור החרדי והדתי

הגרלת החלומות של קרן 'עם ישראל חי' נמצאת בעיצומה ורבים כבר הבטיחו השתתפותם • הכירו את המיזם שמבטיח לזוכים דירת פאר בירושלים מול חומות העיר העתיקה, בשווי מיליון דולר, כאשר ההכנסות מהתרומות מנותבות למען החקלאים המתמודדים עם שנת השמיטה וכן עבור נוער במצוקה ותמיכה בעסקים קטנים

"עם ישראל חי": הגרלת החלומות שמשגעת את הציבור החרדי והדתי
מנכ"ל עם ישראל חי צילום: מתוך אתר החברה

חדשות לבקרים אנו שומעים על הגרלות שמבטיחות פרסים מיוחדים, אולם הפרויקט של קרן 'עם ישראל חי' הוא בהחלט יוצא דופן מכל השאר.

זאת השנה השלישית בה שמואל סקאט, פעיל ציוני נלהב ומנכ"ל קרן 'עם ישראל חי', מקיים את הגרלת החלומות על דירה מפוארת בירושלים בשווי מוערך של מיליון דולר. ההיענות בקרב המגזר החרדי והדתי בכל רחבי העולם, היא עצומה וכבר רבים רכשו כרטיסים להגרלה שתתקיים בקרוב.

ההתלהבות הציבורית מהגרלת החלומות נעוצה ב-3 סיבות מרכזיות:

1. שקיפות. קרן עם ישראל חי שמה לה למטרה לפעול בשקיפות מלאה מול התורמים. בכל שנה נחשף הזוכה מול המצלמות, בראיון גלוי עם סקאט. כמו כן, הפעילות הענפה למען חיזוק החקלאים מתועדת בתמונות מהשטח, כך שרוכש הכרטיס יכול להיות סמוך ובטוח שהתרומה מיועדת עבור מטרות חשובות ונעלות.

כרטיסים להגרלה שתתקיים בקרוב>>>


שיחה עם הזוכה • קרדיט: מתוך אתר החברה

2. פרס יוצא דופן. הדירה החלומית בירושלים מעוררת עניין רב בכל העולם. מעבר למיקום המושלם בלב ליבה של עיר הקודש ולנוף המשקיף על חומות העיר העתיקה, מדובר בדירה המאובזרת בכל טוב, עם ריהוט מושקע ועיצוב שובה לב.

כרטיסים להגרלה שתתקיים בקרוב>>>


דירת החלומות • קרדיט: מתוך אתר החברה

3. תרומה חשובה. כאמור, התרומות שנכנסות לקרן עם ישראל חי, הולכות ישירות לחקלאים המתמודדים עם האתגר והקשיים שמביאה עמה שנת השמיטה וכן עבור נוער במצוקה ותמיכה בעסקים קטנים שנפגעו בקורונה.  לאור כך, פסק הרב מרדכי רבינוביץ' כי ניתן לרכוש כרטיס להגרלה מכספי מעשרות.

הפסק של הרב רבינוביץ'

כרטיסים להגרלה שתתקיים בקרוב>>>

 

הגרלה על דירה עם ישראל חי הגרלת החלומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד