כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אותר בנחיתה

מטורף: הסתנן לארה"ב דרך כן המטוס ושרד

צעיר מגואטמלה אותר בתוך כן של טיסת אמריקן איירליינס בנחיתה בנמל התעופה של מיאמי בארה"ב. האיש שרד טיסה של שעתיים וחצי בגובה 33,000 רגל וטמפרטורות נמוכות של כ-54 מינוס

מטורף: הסתנן לארה"ב דרך כן המטוס ושרד
המסתנן לטיסה צילום: צילום מסך

צעיר בן 26 מגואטמלה, שהסתנן לכן מטוס אמריקן איירליינס, שרד טיסה מארצו למיאמי. הוא אותר בנחיתה, נעצר והועבר לאנשי מכס והגנת הגבולות של ארה"ב, ונלקח לבית חולים לביקורת רפואית.

האלמוני בן 26 נמצא בכן הנחיתה של מטוס אמריקן איירליינס שהגיע למיאמי ביום שבת בשעה 10:00. תחנת טלוויזיה ממיאמי פרסמה סרטון של האיש בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי זמן קצר לאחר נחיתת המטוס.

בסרטון, מעמוד Only in Dade באינסטגרם, נראה האיש מעורער, אך ללא פגע, יושב על המסלול ליד המטוס, לבוש בג'ינס כחול, חולצת טריקו, ז'קט ומגפיים, אנשי צוות הקרקע. טיפל בו ושאלו אותו אם הוא רוצה מים.

האיש נלקח לבית החולים, אך לפי הדיווחים הוא לא נפגע. הוא סובל מכוויות קור על אצבעותיו. הוא נמצא כעת במעצר וכנראה יופיע בפני צו הרחקה מזורז.

טיסה מסחרית הממוצעת טסה בגובה שבין 30,000 ל-42,000 רגל, ומגיעה לטמפרטורה של-54 ורמות חמצן נמוכות ביותר של כ-6.3 אחוזים. למרות היעדר חום, תנאים הידראוליים חמים בגלגל וצמיגים חמים, יכלו לספק את החום המשמעותי שעזר לאיש לשרוד, כך על פי דו"ח של מינהל התעופה הפדרלי.

עדיין לא ברור כיצד הצליח האיש גם להימנע מלהימעך על ידי הגלגלים לאחר שהם נכנסו פנימה לאחור ההמראה. חברת התעופה לא מסרה פרטים נוספים, מלבד לומר שהיא מסייעת בחקירה. הטיסה מגואטמלה למיאמי הוא טיסה של קצת יותר משעתיים וחצי.

הנוסע הצליח לעקוף את האבטחה בנמל התעופה הבינלאומי לה אורורה והתחבא בכן הנחיתה של הבואינג 737-800 של אמריקן איירליינס שהמריא מגואטמלה סיטי בסביבות השעה 8 בבוקר שעון מקומי ביום שבת הבוקר.

מסתנן גואטמלה אמריקן אירלינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד