כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בנק שחושב על דור העתיד

לאומי משתתף בפעילות 'אנחנו וצאצאינו' להנחלת הלכות השמיטה אצל הילדים

חושבים על המחר – גם בשמיטה: לאומי משתתף זו השנה האחד עשר ברציפות בפעילות ארגון 'אנחנו וצאצאינו', המקיים סדרי לימוד של 'אבות ובנים' במאות בתי כנסת בכל רחבי הארץ מדי שבת. במסגרת שיתוף הפעולה הבנק פרס את חסותו על אלבום ואוסף המדבקות החינוכי 'אלבום הגיבורים', הכולל אוסף לימודי אתגרי, כאשר לרגל שנת השמיטה תשפ"ב מתחזקים הילדים בצורה חווייתית בהלכות שמיטה הנוגעות למעשה בימינו

לאומי משתתף בפעילות 'אנחנו וצאצאינו'  להנחלת הלכות השמיטה אצל הילדים
אלבום הגיבורים צילום: יח"צ

האלבום המהודר שהופק ע"י 'אנחנו וצאצאנו' מופץ לעשרות אלפי הילדים הלומדים עם אבותיהם במסגרת סדרי 'אבות ובנים' המתקיימים בכל שבת . ר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים ופיתוח עסקי בלאומי, מציין כי במסגרת הפעילות האסטרטגית של הבנק במגזר החרדי מקיים לאומי פעילות ענפה בקהילה, כמו שיתוף הפעולה ארוך השנים עם 'אנחנו וצאצאינו', מתוך הבנת חשיבות ההשקעה החינוכית בדור הצעיר, באמצעות הלימוד המשותף בין אב לבנו במסגרת 'אבות ובנים'.

"בנק שחושב מחר מבין את חשיבות הקשר בין אב לבנו בבניית דור העתיד, ואת עוצמת החיבור שנוצר בעת לימוד בחברותא של אבות ובנים מדי שבת. הפעילות הברוכה של 'אנחנו וצאצאינו' ראויה להוקרה, ואנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עימם,  במסגרת פעילות לאומי לטובת הקהילה החרדית" דברי ר' יצחק חסדיאל.

המפקח החינוכי של ארגון 'אנחנו וצאצאינו' הרב מרדכי בלוי ציין לטובה את ההירתמות המתמדת של לאומי, בעין יפה ובנפש חפצה, להמשך שיתוף הפעולה הייחודי, והביע את תודת הארגון לנציגי הבנק על הענקת החסות המכובדת לאלבום החינוכי השנתי.

בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד