כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הותיר ארבעה יתומים

טרגדיה: הרב אברהם רוזנשטיין ז"ל נפטר מהמחלה

טרגדיה בחסידות ויז'ניץ בברכפלד: הרב אברהם רוזנשטיין ז"ל הלך לעולמו בגיל 34 בלבד לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו, כשהוא מותיר אחריו ארבעה יתומים בביתו. הלוויתו הבוקר מברכפלד לרחובות 

טרגדיה: הרב אברהם רוזנשטיין ז"ל נפטר מהמחלה
הרב אברהם רוזנשטיין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: טרגדיה הבוקר (ראשון) בשכונת ברכפלד במודיעין עילית, עם פטירתו של האברך הצעיר הרב אברהם הלוי רוזנשטיין ז"ל, מחסידי ויז'ניץ בעיר, שנפטר לאחר מחלה קשה שקיננה בגופו בשנתיים האחרונות והוא בן 34 בלבד. 

בסוף השבוע כשמצבו הידרדר הוא פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב, רבים התפללו לרפואתו של אברהם בן יהודית בלומה, אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

לעזרה למשפחה בשעתה הקשה לחצו כאן 

המנוח ז"ל נולד בבני ברק בי"ט כסלו תשמ"ח, לאביו הרה"ח ר' דוד אריה רוזנשטיין, מחסידי ויז'ניץ בבני ברק, בנו של הרב בנימין רוזנשטיין מבני ברק. אמו יהודית בלומה שתחי' היא בתו של הרב מרדכי יפה מבני ברק.

בבחרותו למד במוסדות ויז'ניץ ובישיבה גדולה עלה ונתעלה בישיבת 'אמרי צבי' במודיעין עילית, בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי', בתו של הגאון רבי ישעיה ידידיה קניג זצ"ל, ר"מ בישיבת אלכסנדר ומחשובי חסידי ברסלב שנפטר בשנת תשע"ו.

לפרנסתו עבד בעבר במשך שנתיים ברדיו 'קול ברמה' כעורך המהדורה המרכזית, שימש כדובר בית החולים 'מעייני הישועה' וכן כאיש יחסי ציבור במשרד הפרסום אפיקים. לצד כל זאת קבע עיתים לתורה במסירות של ממש. 

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם טוב לב, אציל הנפש ועדין הרוח, שכל חייו רק רצה לעזור לזולת, צהלתו על פניו תמיד, היה אדם חריף ושנון שלמרות עיסוקיו הרבים תמיד קבע את עיתים לתורה וחסידות.

הוא הותיר אחריו את הוריו, אחיו ואחיותיו, רעייתו שתחי', וארבעה ילדים שהגדול בן 12 בלבד. 

מסע הלוויה הבוקר (ראשון) בשעה 11:00 מביתו ברחוב רשב"י 38 במודיעין עילית, לעבר בית החיים בעיר רחובות, שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

לעזרה למשפחה בשעתה הקשה לחצו כאן 

אברהם רוזנשטיין ברכפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד