י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
כלים לילד

הדרך הנכונה לחינוך חסידי ברוח ישראל סבא

נפתח הרישום לשנת הלימודים הבעל"ט לחיידר החסידי בירושלים בהנהלתו של המחנך החסידי הרב שלום איינהורן שליט"א. 'מקום שמעניק כלים לילד להיות יהודי חסידי למהדרין בעולם המעשה'

הדרך הנכונה לחינוך חסידי ברוח ישראל סבא
חינוך חסידי צילום: יח"צ

לפני מספר שנים התכנסו להם אנשי חינוך מובילים בעולמות החינוך של תלמודי התורה והישיבות החסידיות  ודנו בגיבוש חזון שינחה את הקמתם של מוסדות תורה שישולב בהם  חינוך למידות טובות, יידשקייט ברוח ישראל סבא, יחד עם לימודים המשלימים את עולמו של החניך בתורה ביראת שמים ובדעת דרך ארץ בהכנה נכונה לקראת עולם המעשה.

החזון הפך למציאות ולעובדה קיימת. בשעה טובה ומוצלחת, נפתח החיידר החסידי בירושלים.  חיידר חסידי איכותי ומקצועי ברמת לימודים גבוהה ביותר. החיידר שוכן כיום, במבנה מפואר בשכונת גבעת שאול. הצוות החינוכי בתלמוד תורה מורכב ממחנכים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בחינוך. בהנהלת החיידר, עומד המחנך החסידי הוותיק והמנוסה הרב שלום איינהורן שליט"א שידיו רב לו בניהול והקמה בהצלחה מוסדות חינוך רבים ומפוארים שהוקמו בשלושת העשורים האחרונים בשורה ארוכה של חסידויות מובילות.

בכנס חינוכי שנערך עם הורי החיידר החסידי, הציג הרב איינהרון, את החזון שהנחה אותו בהקמת החיידר: ' החינוך  תמיד היה ספוג בקשר וערכים של עולם המעשה. לפני מספר שנים יצאנו קבוצה של אנשי חינוך חסידיים למסע שהגיע היום לאחד היעדים אליו כיוונו בראשית הדרך הקמת תלמוד תורה חסידי שורשי בירושלים, עם קשר וחיבור לעולם המעשה. הצוות החינוכי יהיה על טהרת המלמדים החסידיים יראי שמים ואנשי מקצוע בעלי ניסיון חינוכי משמעותי. תכנית הלימודים מבוססת על החיבור של תורה תפילה וחסידות  לעולם המעשה ונותנת ביטוי משמעותי לרכישת כלים מעשיים על מנת  שהחניך יקבל על מנת שיוכל בעתיד ליטול חלק בעולם המעשה כיהודי חסידי למהדרין'.

הרישום לשנת הלימודים הבעל"ט, החל כבר בימים אלו. הרישום הוא לגנים החל מגיל 3 ולכיתות החיידר. הורים רבים, כבר הביעו את רצונם לרשום  את ילדם לחיידר. כמו כן, הורים שיש להם כבר ילדים בחיידר, הודיעו להנהלה, על רצונם לרשום את האחים לחיידר החסידי, שבו יספגו את הערכים הנכונים והמידות הטובות בדרך ישראל סבא.

 

חינוך חסידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד