כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"סיכנה תלמידים"

לא רצתה לפספס: מדוע המחנכת הלא מחוסנת הפרה בידוד?

מנהלת בית הספר היסודי בתל מונד שבשרון הפרה בידוד והגיעה לבית ספר למרות שהיא לא מחוסנת לנגיף הקורונה. אחרי שהוגשה נגדה תלונה במשטרה, היא הסבירה להורים כי לא רצתה לפספס ביקור של משרד החינוך עם מנהלת המחוז בבית הספר, אליו התכוננו לא מעט זמן

לא רצתה לפספס: מדוע המחנכת הלא מחוסנת הפרה בידוד?
הרצאה. אילוסטרציה צילום: unsplash

מנהלת בית הספר היסודי בתל מונד שבשרון, שהפרה בידוד והגיעה לבית ספר למרות שהיא לא מחוסנת לנגיף הקורונה, הסבירה היום (שלישי) להורים כי עשתה זאת מכיוון שלא רצתה לפספס ביקור של משרד החינוך עם מנהלת המחוז בבית הספר, אליו התכוננו לא מעט זמן.

אחרי שאם לתלמידים בבית הספר הגישה נגדה תלונה בתחנת המשטרה המקומית, וטענה כי "משרד החינוך חייב לבדוק איך מנהלת בבית ספר יסודי יודעת שהיא נחשפה למורה מאומתת, והגיעה לבית הספר כשהיא לא מחוסנת ומסכנת מאות תלמידים" - המנהלת שלחה מכתב התנצלות להורי התלמידים.

"ביום שישי נחשפתי לחולה מאומתת. מיד עם קבלת ההודעה ביצעתי בדיקה שתוצאתה הייתה שלילית. ביום ראשון בבוקר היה אמור להתקיים בבית הספר ביקור של משרד החינוך עם מנהלת המחוז, אליו התכוננו לא מעט כדי להראות מקרוב את העבודה הענפה שנעשית בביה"ס. ניסיתי לקבל אישור חריג כדי להיות בחלק מהביקור. ההגעה לביה"ס הייתה שגויה ונחשבת כהפרת בידוד", כתבה המנהלת.

"ברור לי כי יהיו השלכות לאירוע ואני מקבלת את האחריות. אני מציינת שלא הסתובבתי בבית הספר אלא שהיתי בחדרי בניסיון לקבל את האישור, אך לשווא. לאחר בירורים ותובנות נסעתי הביתה לבידוד. אני מתנצלת מעומק לבי על המקרה ומקווה כי יחד נצליח לצלוח את המשבר שנוצר עקב כך", כתבה המנהלת במכתב שפורסם ב'ווינט'.

ממועצת תל מונד נמסר: "במהלך ביקור של מנהלת המחוז במשרד החינוך עם מפקחות המשרד נודע לנו כי מנהלת בית הספר שהתה בשעות הבוקר בבית הספר למרות שנחשפה למורה מאומתת ובשל כך הייתה מחויבת בבידוד. עם היוודע הדבר התבקשה לעזוב את תחום בית הספר באופן מידי. ואכן כך היה. במקביל, פנינו למפקחת לבדיקת ההתנהלות. מדובר בבריאותם ובשלומם של הילדים וצוות בית הספר ואנו רואים התנהלות זו של המנהלת בחומרה ממשרד החינוך נמסר כי הנושא יטופל במלוא החומרה".

קורונה חיסון בידוד ביתי תל מונד משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד