כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

'אפרת גולדברג' מתנצלת: "סליחה על ההמצאה"

האשה שטענה בפייסבוק כי נפגעה כביכול מתאונה אותה חזתה מראש, והביאה לתפילת רבים, מודה שהמציאה • "בדיחה שלא הצליחה" • הגולשות: "מלכודת של אישה חולנית"

אילוסטרציה. צילום: ארכיון
אילוסטרציה. צילום: ארכיון

התאונה שלא הייתה ממשיכה להסעיר את הרשת: ביום שני חשף 'בחדרי חרדים' שבעלת חשבון פייסבוק 'פיברקה' תאונת דרכים שאירעה בירושלים,מ בה הייתה מעורבת כביכול וכתוצאה ממנה נפצעה קשה. זאת לאחר שמוקדם יותר כתבה סטטוס בו הביעה חשש מתרחיש כזה.

עוד לפני שהבינו הגולשים כי התאונה לא הייתה, הם נרתמו לתפילה, אך כאשר 'בחדרי חרדים' חשף את המרמה הוציא את זעמם ברשת החברתית.

עוד בנושא:
מסעיר את הרשת: התאונה שלא הייתה • תחקיר

כעת מודה הגולשת: "זה נטו בדיחה שלא הצליחה".

בעלת החשבון, "אפרת גולדברג", מנהלת במקביל לפחות עוד 2 חשבונות, "ציפי אוסדיטשר", ו"שבי גולדברג". דרך החשבונות בהם הוצגה "אפרת גולדברג" כקרובת משפחה, היא הצליחה לפברק את התאונה שלא הייתה.

מיד לאחר התחקיר שערך 'בחדרי חרדים' עם המשטרה, גופי ההצלה ובתי החולים ממנו התברר כי כלל לא הייתה התאונה המשיכה "ציפי אוסדיטשר" להתעקש כי התאונה אכן הייתה וצריכים להמשיך להרבות בתפילות.

הגולשים כבר הטילו ספק באמינות שלושת החשבונות והדבר הביא את המתחזה להודות: "אני מבקשת סליחה ומחילה על כל הסיפור שהמצאנו", כתבה "אפרת גולדברג", "זה היה ללא שום כוונה רעה..נטו בדיחה שלא הצליחה".

גם בפוסט שפרסמה היא מציגה כאילו שלושת החשבונות מנוהלים על ידי 3 בני אדם שונים, "הפוסט הזה נכתב בשיתוף פעולה משלושתינו.. אנחנו מתחננות מכל הלב ובדמעות שבאמת תסלחנה".

גולשות רבות שהאמינו לאירוע התאונה שהתפרסם ברשת כעסו מאד על "המתיחה". אחת מהגולשות כתבה: "עצוב לי מאוד שבמקום להתעסק בדברים טובים, נפלנו אל מלכודת של אישה חולנית ברמות מטורפות".

אחרות כתבו כי אסור לשפוט אותה ויש צורך לסלוח לה מאחר ואין לדעת באיזה מצב נמצאת האישה הזו. "נכון שזה נורא מה שהיא עשתה", כתבה גולשת אחרת, "אבל תסתכלי על הצד החיובי שבדבר, היא זיכתה אותך ועוד יהודיות לומר פרקי תהילים. את לא יכולה לדעת איפה ומתי פרקים אלו יועילו לך. כמו שהרבי הצמח צדק אמר: "אילו היינו יודעים כוחם של פרקי תהילים, היינו אומרים אותם בכל עת"".
סליחה פייסבוק בדיחה תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד