כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
במערכה נגד מזימת שר התקשורת

חברת "ימות המשיח" מעמידה מוקד טלפוני לחתימה על טופס ביטול מותנה

חברת "ימות המשיח", המספקת מענה ושירות למאות אלפים ממשתמשי הטלפון הכשר, במאבק נגד כוונתו הנואלת של שר התקשורת יועז הנדל להכניס אינטרנט לקומה הכשרה ולסגור את קווי המידע. הקימה מערכת טלפונית לחתימה מרחוק על טופס "ביטול מותנה"

חברת "ימות המשיח" מעמידה מוקד טלפוני לחתימה על טופס ביטול מותנה
חרדי משוחח בטלפון. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הכוונה של שר התקשורת יועז הנדל, בלחץ ארגוני הרפורמים, לפגוע בקומה הכשרה בהכנסת אינטרנט לתוך הקווים הכשרים ולחסל את קווי המידע המחליפים את האינטרנט, מאיימת לעקור את הטלפון הכשר ממהותו כסממן ההיכר של יהודי חרדי באמצעות ביטול הנוהל המונע חיבורו של מספר כשר לקו שאינו כזה וצמצום אפשרויות השימוש בו כחלופה לאינטרנט.

מהלכיו האחרונים של השר מאיימים על האפשרות של יהודים יראים ושלמים לעשות שימוש ולנהל את חייהם באמצעות הטלפון הכשר, אשר הוא כיום הכלי היחיד מכלל פיתוחי הטכנולוגיה, המאפשר לציבור החרדי להתנהל בעולם בצורה כשרה ונקייה, כהכוונת מרנן ורבנן גדולי ישראל זצ"ל ולהבחל"ח, אשר יסדו לפני 17 שנה את הקומה הכשרה.

לאור זאת קראו גדולי ישראל, ראשי הישיבות, רבני הערים, רבני הקהילות ובתי הדין בישראל, לכלל הציבור לחתום על טופס "ביטול מותנה" במקרה של פגיעה חלילה בקומה הכשרה. בימים אלו נרשמת היענות ציבורית מקיפה וגוברת לחתימה על הטופס, בראש ובראשונה ממחזיקי כמה קווים המודיעים כי יבטלו את הקווים שאינם חיוניים עבורם ואף רבים המצהירים כי יבטלו את כל הקווים שברשותם למרות הקושי, בשל חומרת האיום הנשקף לחינוך הטהור וקדושת המחנה בהכנסת אינטרנט לקומה הכשרה וביטול החלופות הטלפוניות לאינטרנט.

בחברת "ימות המשיח", המשרתת מאות אלפים ממשתמשי הטלפון הכשר, במערכות קוליות ללמידה מרחוק ומגוון גדול של שימושים נחוצים הנעשים בקרב ציבור היראים באמצעות הטלפון בשל ההתנזרות מפגעי הטכנולוגיה, לוקחים חלק במערכה על נפש האומה וכחברה הנמנית על הציבור החרדי ומשרתת את מנויי הקומה הכשרה לאורך שנים בנאמנות, הקימה מערכת טלפונית לחתימה מרחוק על טופס "ביטול מותנה", כדי לאפשר גם את מי שלא מוצא זמן לחתום פיזית על הטופס, לחתום עליו בשיחת טלפון אחת הנחשבת לחתימה לכל דבר על פי חוק.

את החתימה מבצעים בשיחה למס' הטלפון: 03-37-34-888 ושם פועלים על פי ההנחיות המושמעות עד לסיום ההליך בסופו מוחתם הטופס ונשלח ליעדו.

ימות המשיח מוקד טלפוני הקומה הכשרה יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד