כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"נלחמים על חייו"

דרמה בעיצומה של החתונה: החתן נפל מגובה - ונפצע קשה

לא כך ציפו בני המשפחה לסיים את החתונה שהתקיימה אמש בעיר מודיעין | במהלך הריקודים, בעת שהחתן הונף באוויר ע"י חבריו, הוא נפל ארצה מגובה של 3 מטר | כוחות ההצלה שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים באורח קשה | איתי בן אהובה לרפואה שלמה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

אירוע חריג אמש (ראשון) במהלך חתונה במודיעין: חתן חרדי כבן 34 נפצע באורח קשה לאחר שנפל בעיצומה של חתונתו אשר נערכה באולם אירועים בעיר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר. הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור איתי בן אהובה.

האירוע התרחש בשעה 23:20, ככל הנראה לאחר שחבריו של החתן הניפו אותו באוויר. "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע בראשו, כשנפל מגובה של כ- 3 מטר, במהלך חתונה באולם אירועים במודיעין", נמסר ממד"א.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינינו לבי"ח שיבא בתל השומר, אחת החתן, גבר כבן 34 במצב קשה ויציב, מעורפל הכרה, עם חבלת ראש.

פאראמדיק מד"א איתי פרץ , סיפר: "כשנכנסנו לאולם, ראינו גבר כבן 34 שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש, אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כ- 3 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

"נמצא כי הוא סובל מחבלה מוחית קשה", עדכן הבוקר ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא. "הוא מורדם ומונשם ומטופל במחלקה לטיפול נמרץ. והצוות נלחם על חייו בשעות אלו".

חתן נפילה מגובה מודיעין פגיעת ראש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד