כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
רפורמת הכשרות

בעקבות חשש לניגוד עניינים לרב סתיו: שאילתא לשר המשפטים

בשל העברת רפורמת הכשרות, קיים חשש לניגוד עניינים אצל יו"ר ארגון רבני 'צהר', שמכהן גם כרב העיר שהם. שאילתא הוגשה לשר גדעון סער ובה נשאל מתי בכוונת משרד המשפטים לדון בחשש: "התהוו שינויים משמעותיים בנסיבות העניין"

בעקבות חשש לניגוד עניינים לרב סתיו: שאילתא לשר המשפטים
פלאש 90

חבר הכנסת אבי מעוז שיגר היום (שלישי) לשר המשפטים גדעון סער שאילתא, בעקבות החשש לניגוד עניינים אצל הרב דוד סתיו לאחר העברת רפורמת הכשרות.

הח"כ מסיעת 'הציונות הדתית' כתב במכתבו כי לפני כשלוש שנים במשרד המשפטים דנו בחשש לניגוד עניינים לרב העיר שוהם, שמכהן גם כיו"ר ארגון רבני 'צהר', שנותן בין היתר הכשרי כשרות.

בסופו של דבר דיון כי אין ניגוד עניינים, אך בסיכום ציינו כי "אם המצב העובדתי ישתנה, וחברת הבת תתחיל להפעיל פיקוח על מוצרים ובתי עסק בתחומי המועצה המקומית, או ככל שיהיה שינוי אחר בנסיבות העניין - הנושא יידון שוב לפי הצורך".

חבר הכנסת אבי מעוז

כעת, לאחר שרפורמת הכשרות, שמאפשרת לרבני ערים לתת כשרויות לא רק בעירם, חבר הכנסת מעוז טוען כי ישנו ניגוד עניינים אצל הרב סתיו.

בשאילתא ששיגר לשר המשפטים הוא מבקש לדעת מתי יידון הדבר במשרד המשפטים. "משהחלה רפורמת הכשרות התהוו שינויים משמעותיים בנסיבות העניין, וניגוד העניינים ניכר וברור", טען במכתבו.

הרב דוד סתיו ניגוד עניינים ארגון צהר אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד