כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חשש מפני אסון

צפו: הגר"י זילברשטיין הורה לא להידחק ולהגיע לסכנה

הגאון הרב יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה וגיסו של הרב קניבסקי זצ"ל הורה הערב להשמר מפני הדוחק והצפיפות: "מרן שר התורה זצ"ל מאוד הקפיד לקיים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. מי שיתקרב מדי מחר עלול להיות בסכנה, לא ייתכן שדווקא בהלוויה שלו - יבוא אדם לידי סכנה" 

צפו: הגר"י זילברשטיין הורה לא להידחק ולהגיע לסכנה
הגר"י זילברשטיין אצל הגר"ח קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

חבר מועצת גדולי התורה הגאון הרב יצחק זילברשטיין הוציא מכתב ובו פסק הלכה לקראת ההלוויה: "לא להדחק למקום הארון, כי כל מי שמלווה או מהלך עם הציבור הוא חלק מהלוויה. שר התורה ע"ה הזהיר מאוד על מצוות ונשמרתם ולא יתכן שבהלוייה שלו ידחקו אנשים ויבואו ח"ו לידי סכנה. ואנו מבקשים מההורים היקרים שישמרו על ילדיהם".

הגאון הרב זילברשטיין הגיע הערב לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל ואמר לצוות הצילום של תאגיד השידור כי "שר התורה מאוד הקפיד לקיים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. מי שיתקרב מדי מחר עלול להיות בסכנה. ולא ייתכן שדווקא בלווייה שלו - יבוא אדם לידי סכנה" 

במכתב לציבור בשם מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א מבקש הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א להיזהר ולא להידחק ליד מקום הארון שלא יבואו ליד סכנה בהלוויה ח"ו. כל מי שמלווה או מהלך עם הציבור הוא חלק מהלוויה.

לעם ה' הקדושים, והכואבים על הלקח אדוננו שר התורה זצ"ל זיע"א. פותח את מכתבו הגר"י זילברשטיין שליט"א. בהורמנא של אדוננו מרן ראש הישיבה שליט"א, באנו לבקש לא להדחק למקום הארן, כי כל מי שמלווה או מהלך עם הציבור הוא חלק מהלוויה.

שר התורה ע"ה הזהיר מאוד על מצוות ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. ולא יתכן שבהלוייה שלו ידחקו אנשים ויבואו ח"ו לידי סכנה. ואנו מבקשים מההורים היקרים שישמרו על ילדיהם זרע קודש שלא ידחקו ושלא יבואו לידי סכנה, והשי"ת ירחם עלינו וינחם את עם ישראל. ונשמת שר התורה ת.נ.צ.ב.ה. ונזכה כולנו לראות בנחמת ציון וירושלים

הרב חיים קניבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד