כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פוטין לא מצליח להתקדם

האספקה ​​הרוסית תספיק לעוד שלושה ימים בלבד

חייליו של ולדימיר פוטין עלולים להישאר ללא תחמושת, מזון ודלק תוך ימים ספורים, בגלל חוסר יכולת ליצור מעבר בטוח לשיירות הרוסיות, שמופגזות ללא הרף על ידי האוקראינים הנחושים

האספקה ​​הרוסית תספיק לעוד שלושה ימים בלבד
חיילים אוקראינים צילום: משרד ההגנה האוקראיני

המטה הכללי של הכוחות המזוינים של אוקראינה מפרסם, כי לחייליו של ולדימיר פוטין עלולים להיגמר התחמושת, המזון והדלק תוך ימים ספורים, בגלל חוסר יכולת ליצור מעבר בטוח להספקה לוגיסטית.

המודיעין הבריטי מסר, כי הניסיונות הרוסיים לכבוש את העיר מריופול, הנחשבת כיעד מרכזי על ידי פוטין, לא מצליחים, ככל שנמשכים הקרבות הקשים, הרוסים סופגים אבדות רבות. הכוחות הרוסיים נעצרו ברובם במקומות שונים, כולל קייב, צ'רניהיב, סומי וחרקוב.

ההערכה עולה בקנה אחד עם דעות אחרות של בעלות ברית מערביות, לפיה האספקה ​​הרוסית תיגמר השבוע והן ייאלצו להיכנס למגננה בעודן מחכות שיגיעו עוד. "הפוגה מבצעית" זו תיתן לכוחות אוקראינה הזדמנות להתקפת נגד, נאמר מטעם המודיעין הבריטי. כוחות אוקראינים כבר הצליחו להדוף את הרוסים בעיר מקריב שבפאתי קייב, האוקראינים כבשו כביש אסטרטגי, וחסמו מחיילים רוסים להקיף אותו.

אבל הכישלון הזה לא אומר שהפסקת אש קרובה לבוא, אם לשפוט על אירועים עד לנקודה זו, רוסיה עלולה להיות אכזרית יותר ככל שהמלחמה תימשך. בינתיים ההתקדמות הרוסית לעבר קייב מדשדשת, החיילים הרוסים המנסים לכתר את הבירה נמצאים במרחק של יותר מ-25 ק"מ ממרכז קייב כבר כמה ימים ולא מצליחים להתקדם.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדמיר פוטין אספקה תחמושת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד