כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
קחו משכנתא

הלם: לא תאמינו כמה יעלה לכם לנפוש באילת בחג הפסח

המלונאים בעיר אילת טוענים כי מחיריהם בחג מופרזים בשל האוכל הכשר, אבל זה לא באמת משכנע כשישנם מלונות באותה רמה באירופה, עם ארוחות שף כשרות לחג בחמישית מחיר ממה שמוצע כאן בארץ

הלם: לא תאמינו כמה יעלה לכם לנפוש באילת בחג הפסח
חוף הים באילת צילום: משרד התיירות

יוקר החופשה: מחירי המלונות באילת מזנקים בפסח עד כדי 20-12 אלף שקלים לארבעה עד חמישה לילות לזוג במלונות חמישה כוכבים. וזה עוד לפני שחישבנו את עלויות הטיסה או הדלק שתשלמו כדי להגיע לעיר הדרומית.

מבדיקה שערך כתב התיירות שמעון יעיש ב"ישראל היום" במלונות בדרגת חמישה כוכבים, כמו הרודס ויטאליס ורויאל ביץ' באילת, זוג יצטרך לשלם כ־14 אלף שקלים עבור חמישה לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד. זוג הורים ושני ילדים יתבקשו לשלם כ־17 אלף שקלים על ארבעה לילות בתאריכים 17-21 באפריל במלון יו ספלאש במתכונת הכל כלול.

בעבר אמנם תירצו המלונאים כי האוכל הכשר שמציעים המלונות הוא אחד הגורמים העיקריים למחירים הגבוהים באילת, אולם מלונות כשרים אפשר למצוא גם בקפריסין השכנה, שבה חופשה - כולל טיסות, הופעות, ארוחות שף ואטרקציות שונות - זולה באלפי שקלים מבאילת.

כך, למשל, חברת התיירות "הפקות VIP" מציעה עם חברת התעופה TUS חמישה לילות על בסיס חצי פנסיון במלון חמישה כוכבים עם חוף פרטי - כולל ארוחות כשרות לפסח בניצוחו של שף בכיר, טיסות והעברות - ב־8,800 שקלים לזוג, וב־13 אלף שקלים לזוג ושני ילדים. מומלץ לבדוק הנחות במועדוני לקוחות, שיכולות להוזיל את החופשה במאות שקלים נוספים.

גם חברת YONIK CLUB מציעה מלונות כשרים לפסח במחירים דומים. זוג ישלם 8,900 שקלים לארבעה לילות בריזורט בדרגת חמישה כוכבים, כולל טיסות ישירות, על בסיס הכל כלול עם ארוחות שף וכרטיס הכולל פארק מים, טרקטורונים, שיט ללגונה וטיולים יומיים.

 

אילת חופשה מלון פסח אוכל כשר השוואת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד