כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פוטנציאל גדול לנפגעים רבים

דרמה: אורחי המלון מסתגרים; כבאים הוזעקו

ערבוב מסוכן של חומרים מסוכנים הביא לפציעתו של עובד הבריכה במלון יו ספלאש באילת ולפינוי כל אורחי המלון לשטחים סטריליים, שבעה צוותי כיבוי פועל בשעה זו לשאוב את החומר המסוכן ולמנוע פגיעות נוספות, מפקד תחנת אילת הגיע לפקד מקרוב על האירוע בשל הנזק העצום שעלול להיגרם

דרמה: אורחי המלון מסתגרים; כבאים הוזעקו
הכבאים בחליפות המגן שואבים את החומרים המסוכנים צילום: דוברות כבאות והצלה

הבוקר (שלישי) בשעה 09:45, עובד במלון יו ספלאש באילת ערבב חומרים מסוכנים בחדר המכונות של הבריכה. ערבוב החומרים יצר ראקציה שכתוצאה ממנה נפגע העובד וחומר מסוכן החל להתפשט בקומה התפעולית של המלון.

חמישה צוותי כיבוי עם רכבים יעודיים לטיפול באירוע חומרים מסוכנים. הגיעו למקום ולוחמי האש, כשהם ממוגנים בחליפות מיוחדות לטיפול בחומרים מסוכנים, נמצאים במוקד האירוע, מנטרים את ריכוזי החומר המסוכן, תוחמים את התפשטות הגז ונמצאים בשלב מתקדם של שאיבת החומרים.

נופשי המלון והעובדים פונו מהאזורים הציבוריים והונחו להסתגר בחדרים או במרחבים שנבדקו על ידי כוחות הכיבוי ונמצאו נקיים מריכוזים של חומר מסוכן.

אירוע מסוג זה הוא בעל פוטנציאל גדול מאוד לנפגעים רבים, אומרים לנו בכבאות והצלה ומכיוון שכך, כבר בשלב מוקדם של האירוע הגיע מפקד תחנת אילת, תת-טפסר יהודה קסנטיני, לפקד על האירוע ולנהל את כוחות הכיבוי. כמו כן, 2 צוותים נוספים הוקפצו לתחנה לכוננות על אירוע חירום נוסף, היכול לפרוץ במקביל ובמקום האירוע פועלים כרגע 7 צוותי כיבוי.

 

חומרים מסוכנים כבאות והצלה אילת מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד