כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הרב דב ליאור: תומך ברב אליעזר איגרא לרב הראשי

רבה של קרית ארבע חברון הצהיר על תמיכתו ברב אליעזר איגרא לתפקיד הרב הראשי • כתב לחברי הגוף הבוחר: "תתמכו במועמדותו. הוא צדיק אמיתי וירא שמים"

הרב דב ליאור. צילום:פלאש90
הרב דב ליאור. צילום:פלאש90

הרב דב ליאור, רבה של קרית ארבע חברון, ראש ישיבת ההסדר 'ניר' והסמכות הרוחנית המשפיעה על מפלגת תקומה, פרסם מכתב בו הוא מצהיר על תמיכתו ברב אליעזר איגרא לתפקיד הרב הראשי לישראל.

כבעל השפעה על הנציגים התורניים-לאומיים בגוף הבוחר, קרא הרב ליאור במכתבו: "תתמכו במועמדותו של הגאון הרב אליעזר איגרא שליט"א, להיות הרב הראשי האשכנזי של עם ישראל".

במכתב פירט הרב ליאור: "הרב אליעזר איגרא שליט"א הינו צדיק אמיתי וירא שמים, עניו וצנוע, עטור במידות טובות. הוא תלמיד חכם, גדול בתורה אמיתי ושימש את גדולי דורנו, רבותינו הרב שפירא זצוק"ל והרב אליהו זצוק"ל. הוא פוסק בכל עניין בארבעת חלקי שו"ע ובכלל זה מתמחה במצוות התלויות בארץ ובחקלאות המתפתחת בארצנו וכן בסוגיות חמורות כיוחסין ועגונות, כדרכה של תורה המסורה לנו מדור דורים בלי לסטות ימין ושמאל, ומתוך סבר פנים יפות ונעימות לגברים ונשים כאחד.

"ידיו רב לו והוא יושב על מדין מזה כעשרים וחמש שנה, כדיין, אב בית דין וחבר בית הדין הגדול".

עוד כתב, כי הרב איגרא מקובל על גדולי התורה ממגוון הציבורים בישראל, וזוכה לאמונם של קהלים רחבים - דתיים לאומיים, חרדים והציבור המסורתי.

אל המכתב הצטרפו וחתמו גם הרב משה דימנטמן- ראש כולל יד ברודמן ורב קהילת 'אוהל חיים' רחובות, הרב יועזר אריאל – דיין לשעבר בטבריה ובצפת וראש כולל דיינות בקרית ארבע, והרב מרדכי נגארי – רב העיר מעלה אדומים.
הרב דב ליאור הרב אליעזר איגרא בחירות גוף בוחר רבנים ראשיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד