כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תזוזה ברשימת עשירי העולם

ירד בדירוג: בזוס הפסיד 20 מיליארד דולר ביממה

מייסד אמזון, ג'ף בזוס, מחק 20 מיליארד דולר משוויו ביום אחד, וירד למקום השלישי בדירוג עשירי העולם לאחר שמניית אמזון התרסקה ב-14% בניו יורק ביום שישי. זאת לאחר שהחברה דיווחה על מעבר להפסד רבעוני. הונו של מייסד החברה התכווץ ל-150 מיליארד דולר. מי תפס את המקום השני?

ירד בדירוג: בזוס הפסיד 20 מיליארד דולר ביממה
ג'ף בזוס צילום: מועצת העיר סיאטל

המיליארדר ג'ף בזוס, מייסד אמזון, איבד 20 מיליארד דולר מהונו האישי ביום שישי האחרון, ובכך ירד למקום השלישי בדירוג עשירי העולם. זאת בעקבות הירידות בשווקים שפגעו במשקיעים רבים.

הירידה בשווי באה לאחר שמניית החברה צללה ב-14% בניו יורק לאחר שדיווחה על הפסד עצום של 3.84 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2022.

כעת, הונו האישי של בזוס מוערך ב-150.1 מיליארד דולר, לעומת 170.5 מיליארד דולר ביום חמישי. בזוס, שהיה מדורג מספר 2 ברשימת עשירי העולם של פורבס, ירד למקום ה-3 ובכך פינה את מקומו עבור ברנדרד ארנו, טייקון האופנה הצרפתי ובעלי לואי ויטון שהונו נאמד ב-157.7 מיליארד דולר.

יצוין כי הונו של בזוס סבל מירידה חדה מאז שרשם את השיא של 210 מיליארד דולר בשנה שעברה, אז היה האיש העשיר בעולם לפי דו"ח של הניו יורק פוסט. לפי דו"ח של הדיילי מייל הבריטי, בזוס מחק 40 מיליארד דולר מהונו מאז תחילת השנה.

ג'ף בזוס אמזון רשימה עשירי העולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד