כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נותרה עם טראומה

הטבח בטקסס: מרחה על עצמה דם והעמידה פני מתה

תלמידה בת 11 בבית הספר היסודי בטקסס, שראתה את חברת כיתתה נורית למוות, נכנסה ל"מצב הישרדות" ומרחה על גופה דם של ילדה שנורתה כדי לשכנע את היורה שגם היא מתה

הטבח בטקסס: מרחה על עצמה דם והעמידה פני מתה
הזירה בטקסס צילום: צילום מסך

כאשר תלמידה בת 11 בבית הספר היסודי בטקסס, ראתה את חברת כיתתה נורית למוות בתוך הכיתה ביום שלישי האחרון, היא נכנסה למה שדודתה כינתה "מצב הישרדות" ומרחה דם של ילדה אחרת על גופה כדי לשכנע את החמוש שגם היא מתה. "גיסתי אמרה שהיא ראתה את החברה שלה מלאה בדם, והיא לקחה ממנה דם ושמה אותו על עצמה", כך אמר בלנקה ריברה דודתה של הילדה לתחנת הטלוויזיה KPRC.

לפני שהעמידה פני מתה, הצליחה הילדה לחשוב גם איך לתפוס את הטלפון של המורה שלה שמתה ולהתקשר למוקד החירום להזעיק עזרה. הילדה מיה שרדה את אחד מאירועי הירי ההמוניים החמורים ביותר בתולדות ארה"ב, אבל משפחתה טוענת שהניסיון הקשה הותיר אותה בטראומה. ריברה, דודתה של הילדה, אמרה כי בסביבות חצות, בליל הירי, היא קיבלה טלפון מאמה של מיה ואמרה שלתלמידה מכיתה ד' יש "התקף פאניקה".

הטבח גבה את חייהם של 19 תלמידים ושתי מורותיהם, אווה מירלס ואירמה גרסיה. כמה נוספים נפצעו, ביניהם מיה, שנותרה עם רסיסים רבים בגבה. בסופו של דבר שני אנשי משמר הגבול של טקסס, ירו והרגו את החמוש סלבדור ראמוס בן ה-18, שהתבצר בתוך הכיתה במשך 40 דקות וטבח בילדים ובמבוגרים, כשהורים נואשים עומדים מחוץ לבית הספר וממתינים ששוטרים יפרצו פנימה.

מיגל סריו, אביה של מיה, סיפר ל'וושינגטון פוסט' כי כאשר נודע לו על המצב, הוא דהר לבית הספר היסודי, והגיע לשם בדיוק בזמן כדי לראות שוטר נושא את בתו המגואלת בדם אל מחוץ לבניין. הילדה, שצדה השמאלי היה מכוסה בחתכים, ושערה נשרף מהירי, נלקחה לאוטובוס בית ספר, שם היא קיבלה טיפול. היא סיפרה שהיא ראתה את המורה שלה אווה מירלס נרצחת, כשהיא מחזיקה את הטלפון שלה, מיה תפסה את הפלאפון של מירלס והשתמשה בו כדי לחייג 911 (חירום).

לאחר מכן, היורה ירה בחברתה של מיה, והיא החליטה להעמיד פני מתה בשכיבה על הנערה הפצועה אנושות כדי לנסות להציל את חיי שתיהן, היא רצתה שהיורה יחשוב ששתיהן מתו, חברתה דיממה מאוד. הוא סיפר שבתו אמרה לו שבתחילה, בת הכיתה הפצועה עדיין נשמה, אך מאוחר יותר היא נכנעה לפצעיה. לאחר שחולצה מהבניין על ידי המשטרה, מיה טופלה בבית חולים מקומי ושוחררה. לדברי אביה ודודתה, מיה הייתה בלילה אחרי הירי במצב של פאניקה, ואמרה לאביה להתחמש כי "היורה יבוא לקחת אותנו".

ירי טקסס בית ספר דם הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד