כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ויהי לפלא

כך הפך סיפור בעברית לתוכנית מצליחה ללימוד אנגלית

הצורך והרצון מצד ההורים להקניית אנגלית מדוברת לילדיהם, הולך וגובר בשנים האחרונות • הכירו את השיטה הייחודית שתיקח את ילדכם למסע קסום של הצגות ושירים מלאים בהומור, המשלבים חוויה אינטראקטיבית, כל הדרך עד לשליטה וביטחון בשפת האנגלית • מתנה למצטרפים עכשיו: שני שיעורי ניסיון חינם, ללא התחייבות • אל תפספסו

כך הפך סיפור בעברית לתוכנית מצליחה ללימוד אנגלית
הבובות של קידספיק צילום: חיה בלנדר

אם גם אתם הורים לילדים בגילאי היסודי, מן הסתם תזדהו עם המשפט הבא: כיום, הדרך ללימוד אנגלית בקרב ילדים, רצופה בלא מעט משוכות ואתגרים. ראשית, לילדים לא תמיד ישנה את הסבלנות הנדרשת כדי להקשיב ולהיות שותפים ללימוד, במקרים רבים הם מתקשים לקלוט ולעבד מידע חדש הנמסר בצורה לקונית ובאופן כללי אנגלית נחשבת למקצוע הפחות מועדף עבורם.

הורים ומורים רבים, מלינים על מאות שעות לימוד שהולכות לריק, על שינון חומר אינסופי שבסופו של יום הולך לאבדון, כאשר בשעת מעשה כשילד נתקל בסיטואציה הדורשת ממנו אנגלית, לא מצליח לבטא אפילו משפט פשוט ברצף.

אמצעי עזר רבים, לצד שלל משחקים ושיטות שונות, כבר קיימים היום בשוק. חלקם אף עברו 'גיור' להטמעתן במסגרות החרדיות ברוח בית יעקב. אך הנתונים בשטח מוכיחים כי עוד לא קמה השיטה שפיצחה את אתגר הנחלת לימוד האנגלית המדוברת.


אילוסטרציה

החלום המקנן בלב כולם, הוא שיימצא מטה קסמים שיצליח לחולל פלאות, שיטה שתהפוך את לימוד האנגלית לחוויה ממכרת ואת תהליך רכישת השפה לאתגר שירתק אליו את הילדים שיחכו לו מידי שבוע בשבוע.

בדיוק מתוך התקווה המיוחלת הזו, פרץ לעולם בית הספר לאנגלית 'קידספיק', בית ספר דיגיטלי לילדים, המהווה בשורה של ממש עבור ההורים והמורים.

מבין שלל התוכניות המוצעות בבית הספר בולטת בייחודיותה תוכנית הלימוד 'מסע הקסם' - לדיבור באנגלית, הפונה לגילאי 6-10. התוכנית מעניקה לילדים חוויית לימוד מבדרת וכיפית, המקנה ידע עצום באנגלית, כל זאת ב-30 דקות לימוד בשבוע ומשימת תרגול מעשית.

לקבלת שני שיעורי ניסיון במתנה, הקליקו כאן>>>

מי שפיתחה את שיטת הלימוד פורצת הדרך ועומדת בהנהלת בית הספר שכבר מונה קרוב לאלף תלמידים בלעה"ר, היא המורה אילה ברלב שהקדישה מזמנה להעניק לנו מספר עצות שימושיות ולשתף אותנו בפרטי מסלול הלימוד הייחודי.


בובות הענק ב'מסע הקסם'\\קרדיט צילום: חיה בלנדר

ראשית כל בוחרת אילה לפתוח בדברי הערכה לכל אותם הורים המקדישים מזמנם להעניק לילדיהם עתיד מבטיח יותר, "זה לא ברור מאליו שבמירוץ החיים והאינטנסיביות היומיומית, אבות ואימהות בוחרים להתמקד בעיקר בלתת לילדיהם את הכלים להצליח בחיים".

"זה גם מה שגרם לי להזיע ולעבוד קשה בכל השנים האחרונות", מסבירה אילה, "רציתי לפצח את השיטה, איך במינימום זמן ובמקסימום חוויה ההורים יוכלו להיות רגועים שהילד לא רק יידע רק מה זה מאז'ר ובייבי אלא באמת יידע לנהל שיחות באנגלית".

ואכן, המאמץ היה משתלם, אחרי שנים ארוכות של הוראת אנגלית לאלפי ילדים בעשרות מסגרות, נדמה כי בית הספר 'קידספיק' עשה את הבלתי ייאמן ועלה על הפתרון.

לקבלת שני שיעורי ניסיון במתנה, הקליקו כאן>>>

"המסלול אותו אנו מציגים נקרא 'מסע קסם' מכמה סיבות", פותחת אילה, "ראשית כל, בגלל התוצאות המדהימות, לא עובר זמן רב והידע והשליטה של הילד באנגלית משתפרים פלאים, מסע קסם כפשוטו. שנית, התוכנית בנויה כמסע עם 9 תחנות לכל אורך המסלול, כשהדרך להגיע לכל תחנה מלווה בסיפור ובלימוד שיר שלם באנגלית, אליו הילדים מתמכרים במהלך השיעורים".

מקסימום חוויה במינימום זמן

השיעורים מתחלקים לשלושה חלקים, כל אחד מהם בן עשר דקות בלבד. "השיעורים מתומצתים ומעבירים את המידע הנחוץ. החלק הראשון מתמקד במילים ומושגים חדשים באנגלית. החלק השני מורכב מהפקת הצגה ייחודית עם בובות ענק ושירים מושקעים המוקלטים באולפן והחלק השלישי הוא תרגול מתוך הספר".

"הכל מועבר בצורה מאוד חיה ומעניינת, הילדים מרותקים למסך ולא יכולים לחכות עד לשבוע הבא, חלק מההורים אף הפכו את זמן הלימוד לפרס אותו הם מעניקים לילדים, כך הורים רבים מעידים בפניי", מספרת אילה בהתלהבות לא מוסתרת.

בניגוד להבטחות ופרסומים אחרים, 'קידספיק' מגיע עם ניסיון של שנים בלימוד פרונטלי ושנתיים של הצלחה מסחררת בדיגיטל. בית הספר שנפתח בעיצומן של הגבלות הקורונה, הפך לשיחת היום ומונה כיום כבר קרוב לאלף תלמידים בלעה"ר, שבשבילם לימוד אנגלית הוא חווית הצלחה.

מלבד התועלת בהפיכת לימוד האנגלית לשעת סיפור מרתקת הנחרטת בראשם של התלמידים ומקנה להם את האנגלית כשפה שניה ושימושית, לדברי אילה, "הלימודים הדיגיטליים נותנים את הגמישות להחליט מתי לומדים ומתי עושים הפסקות וזאת גם הזדמנות מצוינת לנצל את העניין ולהראות לילדים תכנים מעשירים ולא פחות מעניינים, משאר הדברים בהם הם צופים".

לקבלת שני שיעורי ניסיון במתנה, הקליקו כאן>>>

אך הלימוד לא נשאר רק במסך, במקביל לשיעורים, אילה מעניקה יחס אדיב ומלווה באופן אישי את התלמידים במהלך כל השבוע, עוקבת אחרי ההתקדמות האישית של כל אחד וזמינה לענות להם לכל שאלה שרק ירצו לשאול.


אילוסטרציה

מתוך הבנה, שלימוד השפה חייב להגיע במקביל לעבודה ממוקדת על בניית הביטחון העצמי של הילד בדיבור, כדי שאכן ישתמש בפועל במלים ובמשפטים שלמד, בסיום כל שיעור התלמידים מקבלים משימה שבועית מעניינת, תרגול שעליהם לבצע ולשלוח לאילה. בתמורה הם מקבלים פידבק חם ואישי ומדליה צבעונית הנשלחת במיוחד אליהם.

"התלמידים יודעים, ההורים נלהבים והתוצאות בשטח מדברות בעד עצמן. מדובר בשיטה ייחודית ומעניינת, שפרצה דווקא מתוך המגזר החרדי ועושה רעש ומהפך בכל הנוגע להקניית האנגלית. אני מזמינה את כל מי שרוצה שהילדים שלו יעשו צעד משמעותי לרכישת השפה, להצטרף למעגל ההצלחה".

אילה מבקשת לציין כי כבר עכשיו ניתן לקבל במתנה - שני שיעורי ניסיון חינם, ללא כל התחייבות.

אז למה אתם מחכים? בואו גם אתם להעניק לילדכם חוויה לימודית בלתי נשכחת ולהפוך אותם לדוברי אנגלית.

לקבלת שני שיעורי ניסיון במתנה, הקליקו כאן>>>

לימודי אנגלית קידספיק אילה ברלב ילדים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד