כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לעיני המצלמות

לא מה שחשבתם: המזכ"לית חשפה את תלוש השכר שלה

מזכ"לית הסתדרות המורים מגיבה לראשונה לפרסומים נגדה וחושפת את תלוש השכר שלה ומראה כי היא מרוויחה פחות מ-90 אלף ש"ח כפי שנטען | מאחר ודרישותיה לא נענו, היא מאיימת: "להורים יש סיבה טובה לדאגה לקראת ה-1 בספטמבר"

לא מה שחשבתם: המזכ"לית חשפה את תלוש השכר שלה

אחרי הביקורת הרבה על שכרה של מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, היא חשפה הערב (שלישי) את תלוש השכר שלה לעיניי המצלמות במסגרת סרט תיעודי שישודר מחר (רביעי) ב'כאן 11'.

במסגרת הסרט עונה בן דוד לראשונה לפרסומים השבוע לפיהן שכרה החודשי עומד על כ-90 אלף שקלים ברוטו וחושפת את תלוש המשכורת האישי שלה בפני המצלמות. על פי התלוש - משכורת הברוטו של בן דוד מטעם הסתדרות המורים עמדה במשכורת אפריל על 45,262.04 שקלים, ואילו הנטו על 19,650.65 שקלים.

בן דוד טוענת עוד כי בניגוד לפרסומים, זהו מקור ההכנסה היחיד שלה והיא אינה מקבלת משכורת נוספת מגופים הקשורים להסתדרות המורים. "אני מקבלת שכר זהה לשכר מנכ"ל של משרד ממשלתי בהתאם להחלטות ועדה ציבורית ולא מקבלת שקל נוסף משום גוף ומשום צורה - מלבד הסתדרות המורים ועוד 1,500 שקלים פנסיה ממשרד החינוך".

בן דוד, שעומדת, לדבריה, להגיש תביעה בנושא בימים הקרובים, רומזת עוד כי עיתוי הפרסומים אינו מקרי: "בתקופה הזו שאני מנהלת מאבק מישהו מנסה להכפיש והם נכנסים לי למשפחה, לחתונה של הבן ואפילו לכיסים. כל מה שאתם רוצים להגיד עלי תגידו – זה נכנס לי מהאוזן האחת ויוצא מהאוזן השנייה".

בתשובה לשאלה האם על ההורים לחשוש כי מערכת החינוך תושבת ב-1 בספטמבר עונה בן דוד: "באמת יש להם מה לדאוג, אני אומרת את זה בצורה חד משמעית, אם לא נסיים את ההסכם בקרוב – להורים יש הרבה מה לחשוש מאי פתיחת שנת הלימודים ואיך תיפתח שנת הלימודים".

נזכיר כי בתחקיר וואלה! אתמול פורסם כי שכרה של בן דויד גבוה במאות אחוזים מהמורים אותם היא מייצגת. כיוון שהסתדרות המורים אינה מפרסמת את שכר הבכירים שלה מאז נכנסה לתפקיד, על פי ההערכות משתכרת יפה בן דויד כ-90 אלף שקלים בחודש בקירוב.

משכורתה של בן דויד מורכבת משכר מנכ"לים של חברות ממשלתיות, כפי שקבע דו"ח ועדת פרידמן, ועומד על כ-40 אלף שקלים לחודש, לא כולל רכב צמוד, נהג, הוצאות, אש"ל ונסיעות לחו"ל. בנוסף אליו היא מקבלת שכר לא ידוע, משלל גופים הקשורים להסתדרות המורים בהם היא מכהנת בתפקידים שונים, שאינם מדווחים בשום מקום.

יפה בן דוד כאן 11 הסתדרות המורים שכר בכירים תלושי שכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד