כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

טרגדיה: ראש הכולל נפטר חצי שעה לאחר ה'ווארט' של בנו

הגר"י שיפמן זצ"ל, ראש כולל ברמת שלמה, וחתנו של הגר"ש קוק, נפטר בגיל 57, לאחר מחלה קשה • חצי שעה לפני שנפטר סגר בנו 'ווארט' עם נכדת ראש ישיבת 'בית מתיתיהו'

טרגדיה: ראש הכולל נפטר חצי שעה לאחר ה'ווארט' של בנו
מנחם הלוי

טרגדיה קשה בירושלים: הגאון רבי ישעיהו שיפמן זצ"ל, ראש כולל בשכונת רמת שלמה, נפטר אמש בגיל 57, לאחר שחלה במחלה קשה בחודשים האחרונים.

הגר"י שיפמן, חתנו של הגאון רבי שמחה הכהן קוק, רבה הראשי של רחובות, נפטר חצי שעה לאחר שבנו סגר 'ווארט', בשעת לילה מאוחרת, עם נכדת הגאון רבי ברוך ויסבקר, ראש ישיבת 'בית מתיתיהו'.

המנוח זצ"ל נולד בארץ ישראל בט' אייר תשט"ז, לאביו הרב החסיד רבי אברהם בן ציון הלוי שיפמן זצ"ל ולאמו מרת מלכה. שימש כראש כולל בשכונת מגוריו ברמת שלמה בירושלים, והיה מראשי ישיבת 'שארית יעקב בהר נוף וממייסדי הישיבה. החזיק את כולל האברכים שבראשו עמד וכיתת רגליו ברחבי העולם לדאוג למשכורות עבור האברכים.

היה תלמיד-חכם ששקד על התורה והרבצתה, וכל חייו האהיב את התורה על לומדיה מתוך אצילות וענות חן. השתוקק לשמוע תמיד דברי אמונה וחיזוק, גם מצבים הקשים ביותר. חיבר את הספר 'שירת לוי' על שולחן ערוך.

הותיר אחריו את רעייתו אסתר, בתו של הגר"ש קוק, ותשעה ילדים.

הלוויתו תצא היום (ד') בשעה 15:00 בצהריים מביתו ברחוב חזון איש 30 בשכונת רמת שלמה בירושלים - להר המנוחות. יושבים 'שבעה' בביתו.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרב ישעיהו שיפמן הרב שמחה קוק לוויה טרגדיה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד