כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תשעת הימים

סקר בחירות: סלמון וולינגטון או טריפל ממולאים?

המסעדה תפתח את שעריה כמידי שבוע ב'ליל שישי' עד השעות הקטנות של הלילה ותציעה תפריט דגים משובח ביותר כמיטב המסורת של המסעדה בנוסף לטשולנט ומטעמי ליל שישי הרגילים

סקר בחירות: סלמון וולינגטון או טריפל ממולאים?
מנת השף בחשמונאים 7 צילום: יח"צ

שמעתם פעם על סלמון וולינגטון? ועל קרואסלמון שמעתם? ומה דעתכם על טריפל ממולאים? אם זה נשמע לכם קצת מוזר אבל גם ממש מרתק, אתם לגמרי צודקים! במסעדת השף המהודרת חשמונאים 7 בבני ברק הכינו תפריט דגים משובח ביותר למרות שהמסעדה תהיה סגורה בתשעת הימים, הסיבה: המסעדה תפתח את שעריה כמידי שבוע ב'ליל שישי' עד השעות הקטנות של הלילה ותציעה תפריט דגים משובח ביותר כמיטב המסורת של המסעדה בנוסף לטשולנט ומטעמי ליל שישי הרגילים.

כולם מוזמנים להנות ממנות השף הנפלאות והלא בשריות בכשרות המהודרת של בד"צ הרב רובין שליט"א.

המסעדה פתוחה לארועים

במהלך תשעת הימים המסעדה תהיה פתוחה אך ורק לארועים המותרים בתשעת הימים כגון ברית מילה, פדיון הבן או סיום מסכת שיוזמנו מראש ויתואמו מול ההנהלה במספר 0548415878. אירועי הבוטיק הנחגגים במסעדת חשמונאים 7 מאופיינים באווירה יוקרתית אוכל שף משובח ומחיר משתלם במיוחד, החוגגים במסעדה נוהגים לומר: "הרווחנו רמה גבוהה מאוד וזה היה סופר משתלם! גם כלכלית." צוות ההנהלה מזמין גם אותך ליצור קשר ולסגור על תאריך לאירוע פרטי בתשעת הימים או לאחריהם.

תשעת הימים טשולנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד