כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

רבנים ואישי ציבור הגיעו לסיור התרשמות בניידת הבריאות מבית מכבי

במחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות מובילים מיזם ייחודי של הנגשת שירותי בריאות לבני גיל הזהב באמצעות 'ניידת הבריאות' שעוגנת בכל פעם באזור ברחבי הצפון ● רבנים ואישי ציבור ערכו סיור בניידת הבריאות עת עגנה ברכסים והביעו את התפעלותם מהאבזור המקצועי, מהצוות הרפואי ומהניצול המקסימלי של יכולות השירות על מנת להנגיש את הרפואה באופן שוויוני ומתקדם לכלל האוכלוסייה

רבנים ואישי ציבור הגיעו לסיור התרשמות  בניידת הבריאות מבית מכבי
סיור בניידת הבריאות צילום: יח"צ

מיזם 'ניידת הבריאות על גלגלים' של מכבי נחל הצלחה מרובה עם אחוזי טיפול גבוהים בקרב בני הגיל השלישי שקבלו מעטפת שירותי בריאות מקיפה ומתקדמת בקרבת מקום אל הבית. בניידת הבריאות מונגשת מרפאה גריאטרית על גלגלים מאובזרת שכוללת צוות רפואי מקצועי בתחומי הגריאטריה והסיעוד, ריפוי בעיסוק ועבודה סוציאלית. הצוות הרפואי מבצע חיסונים, אבחונים, בדיקות וטיפולים יזומים למניעת התדרדרות תפקודית והעלאת איכות החיים בקרב המטופלים. הפרויקט פורץ הדרך מהווה פעילות פרואקטיבית למניעת התדרדרות תפקודית ובריאותית במירב הנגישות וההקלה על אוכלוסיית המטופלים וזיכה את מחוז הצפון של מכבי באות 'שר הבריאות' היוקרתי כאות הוקרה על המיזם המבורך.

בעת פעילותה של הניידת ברכסים, זכו אנשי הצוות לביקורם של הרב יצחק רייך, סגן ראש המועצה ביישוב רכסים, הרב שלמה הומינר, ראש המועצה הדתית ברכסים והרב נתנאל חייק, מראשי תנועת ש"ס בישוב. בנוסף, ביקרו בניידת אישי ציבור שהודו למכבי על היוזמה הברוכה ועל הפתרונות הזמינים והנוחים המונגשים כל העת למען הקהילה בכלל וביישוב רכסים בפרט במטרה לקדם שוויון במתן שירותי הרפואה בישראל. המבקרים לא חסכו את התפעלותם ממקצועיות המרפאה הגריאטרית, הן מבחינת המכשור המתקדם והאבזור המלא והן מבחינת הצוות המקצועי שאייש את ניידת הבריאות. הרבנים הוסיפו ברכה לצוות הנהלת המרחב ולר' אליעזר רוזנברג שימשיכו לעשות חיל בתפקידם ולהוביל מיזמים מקדמי בריאות ברוב הצלחה. במהלך הסיור קבלו המבקרים סקירה מקיפה על שירותי מכבי הנרחבים ברכסים מפי מר יוסי אזולאי, מנהל תחום רפואת ילדים במישור הארצי, מהרופא הגריאטרי של מחוז צפון ומהנהלת המרחב.

ביקורה של הניידת ברכסים מהווה עוד צעד משמעותי בהרחבת שירותי הבריאות ברכסים מכבי מציעה פריסת מרפאות רחבה המגישה שירותים רפואיים במגוון תחומים המשלימים את המעטפת הרפואית הניתנת על ידי מכבי ברכסים.

ר' יצחק רייך, סגן ראש המועצה, שהשתתף בסיור הודה למכבי על היוזמה הברוכה למען החברים שמהווה צעד נוסף בפעילות הענפה והמרשימה של מכבי במרחב והציע את עזרתו ושיתוף הפעולה שלו בכל צעד שיידרש לתועלת חברי מכבי ברכסים.

מנהלת מרחב רכסים ג'קי סננס-זעירא: "אנו שמחים על היכולת להנגיש את בשורת הרפואה גם לתושבי רכסים, בני הגיל הזהב שראויים לקבל שירות רפואי מתקדם ונוח ככל האפשר. אנו במכבי נמשיך להיות כאן עבור כל אחד מחברי קהילת מכבי במירב הקשב לצרכיו."

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד