כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ברקע הפגישה עם לפיד

חבר הכנסת מ'יש עתיד': "קשה לנתניהו, יש לו בעיות נפשיות"

אחרי פגישת העדכון הביטחונית של רה"מ לפיד עם נתניהו, יו"ר ועדת חו"ב, ח"כ רם בן ברק עורר סערה כשאמר על נתניהו: "קשה לו במצבים האלה. אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות" | מאוחר יותר התנצל בן ברק על הדברים

חבר הכנסת מ'יש עתיד': "קשה לנתניהו, יש לו בעיות נפשיות"
הפגישה בין נתניהו ללפיד צילום: חיים צח, לע״מ

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק, אמר היום (ראשון) לאחר פגישת הייעוץ הראשונה שנערכה בין יו"ר מפלגתו ראש הממשלה יאיר לפיד, לבין יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, כי יש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות. 

את הדברים אמר בן ברק ברדיו 'קול רגע' בהתייחסו לפגישה, ותקף את יו"ר האופוזיציה נתניהו: "מאוד שמחתי לראות שבצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד ומצד השני יו"ר האופוזיציה נתניהו, זה מאוד הרגיע אותי. האיש לא נתן גיבוי לשרים שלו כשהיה ראש ממשלה, לא נותן קרדיט, קשה לו במצבים האלה. אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלה ואחרות. כל זמן שהוא באופוזיציה, הכול בסדר".

חברי כנסת רבים מהליכוד תקפו את הדברים. ח"כ קטי שטרית כתבה: "ושוב מפגן של הסתה ושנאה של איש קנאי ואובססיבי. ולנו הם מעיזים לקרוא מכונת רעל. אין תחתית לחוסר מודעות של החברה האלה. איכס!"

ח"כ גלית דיסטל כתבה: "רם בן ברק טען היום שלנתניהו יש בעיות נפשיות. וזה בסדר גמור. זאת אינה הסתה. האנשים המכונים לא מסוגלים להסית אף פעם כי הם נולדו עם כפית של ממלכתיות בפה. הייתי ממשיכה להרחיב בנושא אך לצערי אין לי זמן, אני בחודש התנצלויות נרחב בתקשורת כי לפני שנה אמרתי באיזה כנס את המילה "אקונומיקה."

בן ברק התנצל לאחר מכן ואמר: "ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה נתניהו לפגישות עדכון עם רה״מ ‎לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל".

רם בן ברק בנימין נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד