כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סקרים, מיני זום וביטול הפיצ'ר

ווטסאפ משנה את פניה: כל החידושים שנכנסו בעדכון החדש

סקרים, קישור לשיחת וידיאו וביטול ל'מחק אצלי': אלו רק חלק מהחידושים שמציגה וואטסאפ בעדכון החדש שלה והיא מנסה להישאר עכשווית ולהתמודד מול המתחרה העיקרית שלה טלגרם וכך גם על תשומת הלב שלנו 

ווטסאפ משנה את פניה: כל החידושים שנכנסו בעדכון החדש
ווטסאפ צילום: pixbay

וואטסאפ (Whatsapp) משיקה שורה של עדכונים שיעזרו לכם להימנע ממקרים 'לא נעימים' או מדרמות מיותרות בקבוצה המשפחתית וכן פיצ'רים מעניינים שישפרו את חווית המשתמש.

מחקתם רק אצלכם? תוכלו לחזור בכם

וואטסאפ עדיין עובדת על האפשרות לערוך הודעות טקסט שנשלחו, וואטסאפ תוסיף בתפריט של בלון ההודעות את הכפתור "Edit" (עריכה), כך שגם אם כבר שלחתם הודעה עם שגיאת כתיב - תוכלו לכתוב אותה מחדש ולא להוסיף כוכבית, או להציף את הצ'אט עד שתצליחו לכתוב את המשפט הנכון (ולמי מאיתנו זה לא קרה).

אולם עד אז נסתפק בעדכון מעניין שייתן לנו הזדמנות נוספות ל'טכנופובים' שביננו ומחקו את ההודעה רק לעצמם והשאירו את הפאדיחה לעולם. כעת, אחרי העדכון החדש נוכל לחזור בנו מהמחיקה מספר שניות לאחריה ואז למחוק גם לכולם 

סקרים: סוף סוף תחרות ראויה לטלגרם 

אם יש לכם הגרסה הכי עדכנית של וואטסאפ, כל חברי הקבוצה כבר יכולים לראות את האפשרות לערוך סקרים. על פי צילומי המסך שפורסמו, חברי הקבוצה אינם חייבים לבחור מהאופציות שאתם ציינתם, הם יכולים להוסיף אפשרויות בעצמם וגם להסתכל על התוצאות מבלי להצביע. מדובר בגרסה ראשונית בלבד וייתכן שנראה בה עוד שינויים. יש לציין, כי כמו בכל ניסוי של וואטסאפ, מטא פותחת את האפשרות למספר מועט של משתמשים ולאט לאט משחררת אותה לכולם, אז אם אין לכם עדיין אפשרות ליצר סקר, תתאזרו בסבלנות.

 עריכת הסקרים בווטסאפ / wabetainfo

קישור לשיחות ווטסאפ: תחליף קל לפגישות זום

וואטסאפ (Whatsapp) הופכת את שיחות הוידאו שלה ל'מיני זום' ומשדרגת את השימוש בשיחות הוידאו ואודיו מרובות המשתתפים באפליקציה עם הוספת "קישורי השיחה" (Call Links). מדובר באפשרות חדשה שתאפשר למשתמשים להתחבר לשיחות קיימות באמצעות לחיצה על קישור יעודי שיהיה אפשר לשתף בקבוצות הוואטסאפ, יחד עם הגדלת כמות המשתתפים המקסימלית בשיחות וידאו קבוצתיות לעד 32 אנשים במקביל תנסה וואטסאפ להציע תחליף לפגישות עבודה או חברים שעד עתה בוצעו בזום.

 שליחת קישור לשיחת וידיאו

סוף לדרמות בעזיבת הקבוצה והסתרת הנראה לאחרונה

בנוסף, וואטסאפ השיקה לאחרונה יציאה מקבוצות "בשקט", מבלי שתופיע הודעה שעזבתם לכל חברי הקבוצה ורק מנהל הקבוצה ידע על כך. באופן זה תוכלו להימנע משאלות חטטניות למה עזבתם או להפוך לדיון לאחר עזיבתכם.

בנוסף, כפי שאתם יכולים להגדיר מי יראה את סטטוס ה"נראה לאחרונה שלכם", תוכלו להחליט מי יראה מתי אתם מחוברים (online) ביישומון. האפשרויות הן - כולם, רק אנשי הקשר שלכם, אנשי הקשר שלכם מלבד אנשים ספציפיים שתגדירו ואף אחד. שתי התכונות האלו צריכות להגיע אל המשתמשים בחודש הקרוב.

האפשרות השלישית היא למנוע אפשרות מאחרים לצלם מסך של מדיה ששלחתם כ"הודעה חד-פעמית". מדובר בתמונות או סרטונים שאתם שולחים והנמענים יכולים לצפות בהם פעם אחת בלבד, מבלי שהם נשמרים בטלפון שלהם. האפשרות למנוע צילומי מסך של הודעות חד-פעמיות עשויה להקל על המשתמשים לשתף מידע רגיש עם אחרים, מבלי שיחששו שהוא בכל זאת יישמר אצלם. התכונה עדיין בבדיקה, אבל וואטסאפ אומרת שהיא תתחיל להפיץ אותה למשתמשים בקרוב.

 

 

וואטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד