כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נתיבות: "גדולי ישראל קראו להצביע למסיקה"

רב הקהילה החרדית בנתיבות, הגאון רבי דנון דנין, הודיע בכנס חיזוק לבני תורה על תמיכה רשמית באייל מסיקה לראשות העיר

נתיבות: "גדולי ישראל קראו להצביע למסיקה"

חיזוק משמעותי למועמדותו של אייל מסיקה, המתמודד לראשות העיר נתיבות, לאחר שקהילות וחוגים חרדיים נוספים הודיעו על תמיכתם במועמדותו.

ביום חמישי נערך כנס חיזוק לבני תורה תושבי העיר באולמי 'אוהל מרים', לקראת זמן חורף. במהלך הכנס נשא רב הקהילה החרדית בנתיבות, הגאון רבי דנון דנין, דברי חיזוק לכלל המשתתפים, בהם ייחד דברים על חובת השעה בימים אלו, לקראת הבחירות הממשמשות ובאות.

הרב דנון הודיע בכנס על תמיכה רשמית באייל מסיקה לראשות העיר, בהתלכדות כל בני התורה. " חובה עלינו לחזק את לומדי התורה והקהילה כדעת רבותינו ולהצביע לאייל מסיקה לראשות העיר ולמועצת העיר לרשימת שס"ג. התייעצתי עם גדולי ישראל שהורו לי לתמוך באייל מסיקה השומר שבת", ציין הרב דנון בדבריו.

לאחריו נשא דברים הרב עמוס גאוטה מרבני נתיבות: "אנו בני התורה צריכים לציית לרבותינו גדולי ומאורי הדור שקראו להצביע לאייל מסיקה לראשות העיר. מסיקה יתן שווה בשווה לכלל הקהילות ויפסיק את הקיפוח והאפליה שיש כיום בעיר למגזרים שונים. הכל מגיע לנו בדין ולא בחסד".

במעמד השתתפו: הרבנים הגאונים וראשי הכוללים בעיר: הרב דנון דנין, הרב עמוס גאוטה, הרב משה אבוחצירא, הרב דוד פורטל, הרב עודד שמואלי, הרב אליעזר בוכריס, הרב אבנר בטיט, הרב יניב דהן, הרב יעקב תורג'מן והרב ציון קדוש.

יצוין, כי בימים האחרונים, מאז הוקם מטה 'בני תורה' הפועל במרץ לקידום מועמדותו של מסיקה, נערכו מאות כנסים, חוגי-בית ושיחות אחד על-אחד, של החרדים החברים במטה, החפצים להביא לבחירתו של מסיקה לראשות העיר.

בנוסף לחוגים החרדיים, חיזוק נוסף למועמדותו קיבל מסיקה ממפלגת 'הבית היהודי', הן הארצית והן זו המקומית, שהודיעה כי היא תומכת במסיקה לראשות העיר.

תושבים חרדיים שפנו השבוע לרבני העיר החרדיים, לשאול אותם בדבר שיתוף הפעולה עם 'הבית היהודי', נענו כי הוראתם של גדולי ישראל, היא לבחון כל מקרה לגופו. "בבחירות הארציות אכן נעשה נתק בין יהדות התורה וש"ס לבית היהודי מסיבות שונות, אך בכל נושא אחר גדולי ישראל בוחנים כל מקרה לגופו, וגם בנתיבות העניקו למהלך החשוב את ברכתם", נענו הרבנים.









אייל מסיקה חרדים בחירות תמיכה נתיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד