כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
איחדה את כולן בזום

המסר שהשאירה היולדת דבורי פאלי לאלפי הנשים

סיון רהב מאיר תכננה כנס נשים ענק באמצעות הזום יחד עם דבורי פאלי, אמם של האחים שנרצחו בפיגוע הדריסה ברמות, אך זו למרבה השמחה ילדה באותו היום, אך התכוננה לכך מראש וכדי לא לאכזב את הנשים שנרשמו ופינו מזמנן השאירה להן מסר מצולם ששודר לאלפי נשים מכל המגזרים

המסר שהשאירה היולדת דבורי פאלי לאלפי הנשים
ברכות ליולדת צילום: מתוך הפייסבוק של סיון רהב מאיר

אשת התקשורת סיון רהב מאיר תכננה כנס נשים בזום יחד עם האם השכולה דבורי פאלי תחי' שהפכה לאם הבן שמחה, עם הולדת בנה במזל טוב ביום רביעי השבוע.

סיון רהב מאיר כתבה על כך פוסט מרגש בפייסבוק שבו סיפרה על מאחורי הקלעים של ארגון כנס החיזוק הענק שאליו נרשמו אלפי נשים מכל המגזרים וגם המסר שהשאירה היולדת ביודעה כי היא עומדת לפני לידה ויתכן כי תלד באותו יום וכדי שלא לאכזב את אותן נשים שפינו מזמנן וביקשו להתחזק מפיה.

וכך כותבת ומספרת סיון רהב מאיר:

"אפשר להרגיש אחדות בזום? אפשר. כ-10,000 נשים מכל המגזרים נרשמו למשדר שיזמה דבורי פלאי במלאת שלושים לפיגוע ברמות, שבו נרצחו ילדיה אשר-מנחם ויעקב-ישראל. דבורי ביקשה לקיים את מפגש האחדות הנשי ואז... ילדה באותו בוקר, בשעה טובה.

כיוון שנערכנו לתסריט המשמח הזה, הקלטתי מראש שיחה שלי עם דבורי. היא אמרה בה כמה דברים חשובים.

ראשית, על עם ישראל. לא יאומן שככה היא מרגישה, במקביל לחדשות: "מהרגע שקרה הפיגוע ועד עכשיו, אני רק הולכת ומגלה את התופעה המדהימה הזו שנקראת עם ישראל. אני לא חושבת שאנחנו קולטים את זה ביומיום. כמה עוצמה, חיבוק, תמיכה, אחדות, הירתמות. למה אנשים שאני לא מכירה דופקים בדלת הבית שלי בפורים ומביאים לי משלוח מנות? ולהבדיל, למה אנשים שאני לא מכירה יושבים בשבעה אצלי בסלון ומזילים דמעות? כי הם קולטים שזה לא סיפור פרטי שלי, אלא שזה קשור גם אליהם".

שנית, על ילדיה. "מאז שזה קרה אני אומרת לעצמי 'שהם לא יהיו קורבנות שווא'. שאם זה קרה – ייצא מזה משהו משמעותי. שתהיה איזו תועלת באסון שלנו. כל מיזם לזכרם, כל עשייה חיובית, כל קבלה טובה שמישהו מקבל – גורמים לי להרגיש ככה. תודה לכם".

ושלישית, על עצמה. "אני אישה אלמונית, ופתאום מזהים אותי ברחוב. זה קרה בעל כורחי. אבל אם זה קרה, אני מקווה שאני עושה מה שצריך לעשות, שאני ממלאת את התפקיד הזה, שממש לא בחרתי בו".

תודה, דבורי, על הזכות לקחת חלק. מזל טוב. בשורות טובות לכולנו". מסכמת רהב מאיר.

דבורה פאלי סיון רהב מאיר זום כנס נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד