כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הסבא: "שנים חיכו לתינוקת והיא נרצחה"

התינוקת חיה זיסל בראון הי"ד, היא נינתו של הרב רפאל הלפרין • סב הנרצחת: "ההורים שבו מהכותל" • תיעוד

שמשון הלפרין
שמשון הלפרין

תגובות ראשונות: המשטרה מתעלמת
אל"מ במיל. וח"כ מוטי יוגב הגיב: "פורעים ערבים הרימו ראש בירושלים. גם כתוצאה ממדיניות טעות של המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל. מדיניות שמכילה אבנים על יהודים מובליה לבקבוקי תבערה וירי זיקוקים בכינון ישיר. מדיניות שאינה פועלת ויוזמת לעצור את זריקת בקבוקי התבערה והזיקוקים, מעודדת את הפורעים ומובילה לפיגועי דריסה וירי.

"על השר לביטחון פנים והמפכ"ל לא רק להקצות כוחות וכוחות מיוחדים בירושלים ובהקשר זה להסכים גם למוכנות צה"ל לסייע בכוחות מיוחדים תחת פיקוד משטרת ישראל. על השר לביטחון פנים והמפכ"ל לאשר מדיניות הפעלה רחבה הרבה יותר למפקדים ולכוחות המשטרה שבשטח, להציב את המפקדים הטובים ביותר בשטח מזרח ירושלים ובעיקר לגבות אותם בפעילותם למגר ולהכריע את הטרור בירושלים ולהשיב את הביטחון לכל רחבי העיר".

חבר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יוני שטבון, הגיב: "מוכרחים להשיב את כוח ההרתעה, ויפה שעה אחת קודם. זה לא רק עניין של ריבונות, זה עניין של חיי אדם ממש. לא יתכן שבירת ישראל תהפוך למקום לא בטוח ליהודים. הקלות הבלתי נסבלת שבה מתבצעים הפיגועים בירושלים היא דבר שאסור לעבור עליו בשתיקה. מוכרחים להשיב את כוח ההרתעה שלנו, ויפה שעה אחת קודם. זה לא רק עניין של ריבונות, זה עניין של חיי אדם ממש".

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומיאנסקי: "היום הטרור הרים ראש ופגע בעורק החיים בירושלים. הגיע הזמן לשים סוף לאינתיפאדה "השקטה" ולהחזיר את הבטחון לרחובות העיר ירושלים. שוב הוכח שכל ויתור שנעשה בירושלים בכלל ובהר הבית בכלל מתפרש בצד שני כחולשה מדינית ומגביר את הטרור . הגיע הזמן שממשלת ישראל תתן הנחיות ברורות ואמצעים לכוחות הביטחון לפעול נגד המתפרעים".

השר אורי אריאל בתגובה לפיגוע בירושלים: "האלימות בירושלים הגיעה היום לשיא. המציאות בחודשים האחרונים של אירועי אלימות חוזרים ונשנים בירושלים על ידי בני מיעוטים חייבת להיפסק. זה התחיל מזריקות אבנים ובקבוקי תבערה והמשיך להידרדר, והיום לצערנו דם יהודי נשפך.

"אני דורש מראש הממשלה ומהשר לבטחון פנים לפעול בתקיפות נגד מי שפוגע באזרחי ישראל. ולתגבר את הכוחות בירושלים ולטפל בצורה הקשה ביותר בהידרדרות הביטחון בעיר הבירה".

צילום: אנשיל בעק



























































פיגוע ערבי רכבת אישה תחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד